dodano: 2008-11-12 17:12 | aktualizacja:
2008-11-12 21:14
autor: Janusz Sulisz |
źródło: c+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania została przygotowana przez agencje: Ogilvy Action, Galileo Media, ADAH a spot telewizyjny został wyprodukowany przez dom produkcyjny Redworks.
Kampania obejmie m.in. takie stacje telewizyjne, jak: TVP1, TVP2, TVN, TVN7 oraz radiowe: Radio ZET, RMF FM, PR 1, PR 3 i TOK FM. Reklama prasowa ukaże się w największych dziennikach ogólnopolskich, m.in. w: "Gazecie Wyborczej", "Dzienniku", "Super Expressie", "Fakcie", dodatkach telewizyjnych, TV guidach oraz w prasie regionalnej. Kampania internetowa będzie odbywała się m.in. na łamach serwisów: Google, Wirtualna Polska i Gazeta.pl. Kampania outdoorowa obejmie swym zasięgiem cały kraj, ponadto w 21 miastach pojawią się nośniki wielkoformatowe.
Pakiet Powitalny+ dostępny w promocyjnej cenie 9,50 PLN to najtańszy pakiet na rynku, zawierający łącznie 38 kanałów, w tym: kanał filmowy ale kino!, dokumentalny PLANETE i dziecięcy MiniMini. Ci, którzy zdecydują się na bogatsze pakiety, otrzymają w ramach promocji opcje Premium (CANAL+ i HBO) oraz wszystkie kanały HD bezpłatnie aż do 5 miesięcy. Dodatkowo nowi abonenci otrzymają możliwość bezpłatnego użytkowania dekodera CYFRY+ przez czas trwania umowy oraz 10% rabatu przy zakupie telewizora Full HD marki SHARP. (D)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.