dodano: 2008-11-12 22:06 | aktualizacja:
2008-11-13 15:58
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: rapidtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dish TV twierdzi, że posiada 53 % udział w rynku DTH, ale są to nieco wygórowane dane. Tata Sky posiada 3 mln abonentów, Sun Direct około 1,7 mln, Reliance Big TV około 0,5 mln. To razem daje 5,2 mln, czyli więcej niż 4,4 mln Dish TV . Z tego wynika, że udział Dish TV w rynku wynosi ok. 46 proc.
Jedyną rzeczą, w kwestii której zgadzają się wszyscy operatorzy, to zbyt wysokie podatki. Tata Sky (spółka joint venture Tata Group 80 % i News Corp's Star TV 20%) około 150 rupii indyjskich z 300 rupii pobranych za abonament, przeznacza na podatki.(D)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.