dodano: 2008-12-18 15:01 | aktualizacja:
2008-12-18 15:29
autor: Anna Sulisz |
źródło: c+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dzięki technologii Digital signage równocześnie na wszystkich lub podzielonych na grupy (np. według regionów) nośnikach wyświetlane są dowolne, błyskawicznie edytowane przez internet multimedialne treści. W pierwszym etapie system zainstalowano w najchętniej odwiedzanych punktach sprzedaży, CANAL+ Cyfrowy planuje jego wprowadzenie w kolejnych 122 lokalizacjach.
Gdy do punktu sprzedaży przychodzi klient, mamy tylko kilkanaście sekund by przykuć jego uwagę. System Digital signage pozwala w tym krótkim czasie zawrzeć jak najwięcej aktualnych, interesujących i dynamicznie przedstawionych informacji - powiedział Krzysztof Miodek, Koordynator ds. Trade Marketingu CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.
-
Opisywane wdrożenie to nie koniec inwestycji w najnowsze technologie audiowizualne. Chcemy rozbudowywać system w kierunku jeszcze większej atrakcyjności i interaktywności przekazu CYFRY+, by nasz aktualny lub przyszły abonent spędził z nami jak najwięcej czasu, czuł się komfortowo i był jak najlepiej poinformowany.
Dostarczane przez CANAL+ Cyfrowy treści obejmują zarówno materiały specjalnie przygotowywane na potrzeby systemu Digital signage takie, jak animacje Flash, HTML, zdjęcia JPG, tekst, czy streaming plików wideo, ale również reklamy z ogólnopolskich kampanii oraz informacje o bieżących promocjach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.