dodano: 2008-12-22 21:20 | aktualizacja:
2008-12-22 23:04
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Espresso Group planuje zmianę analogowej częstotliwości wykorzystywanej przez All Music na drugi multipleks DVB-T z 5-6 kanałami telewizyjnymi. W efekcie tych zmian Espresso będzie posiadać 10-12 kanałów tematycznych (m.in. wiadomości, moda, podróże i zdrowie).
All Music zostało zakupione w 2005 roku od Peruzzo Editore za 115 mln euro, ale nigdy nie przyniosło zysku. Rok 2008 okazał się dla kanałów muzycznych gorszy od poprzedniego, obroty spadły o 12,4 proc., a zyski z reklam także nie były satysfakcjonujące.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.