dodano: 2008-12-23 16:52 | aktualizacja:
2008-12-24 07:14
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Do tegorocznej, ósmej już edycji Magellan Awards zgłoszono ponad 400 projektów z ośmiu krajów świata. MediaStarter uzyskał uznanie i wysokie oceny jury zdobywając 94 na 100 możliwych punktów.
Program MediaStarter okazał się wybitnym projektem na tle niezwykle silnej konkurencji – powiedziała Christine Kennedy, LACP Managing Director. Inni jurorzy Magellan Awards uzasadniali nagrodę równie entuzjastycznie:
Znakomite planowanie! Zaimponował nam pomysł na program i dbałość, z jaką został przygotowany,
Cele tej kampanii są ambitne, a jego efekty wywarły na nas duże wrażenie. Świetna robota!,
Jesteśmy pod wrażeniem wnikliwej analizy potrzeb grupy docelowej.
MediaStarter to program edukacji medialnej dla młodzieży gimnazjalnej. Zaprojektowano go tak, by uczyć młodych odbiorców jak świadomie i efektywnie korzystać z coraz bogatszych treści medialnych. Celem programu jest przybliżenie młodzieży roli i zadań mediów, różnic między środkami masowego przekazu, technik pracy dziennikarskiej, koncepcji „czwartej władzy”, wpływu mediów na społeczeństwo i jednostkę oraz roli odpowiedzialnej reklamy. W ramach programu co roku ogłaszany jest również konkurs dziennikarski „Liczy się temat”, przybliżający młodzieży rolę mediów w życiu społecznym. W tegorocznej edycji konkursu zgłoszono rekordową liczbę 350 prac młodych dziennikarzy opisujących ważne problemy społeczne.
MediaStarter realizowany jest przez Alert Media dla spółki CANAL+ Cyfrowy od trzech lat. W 2007 roku program ten otrzymał prestiżową nagrodę główną w konkursie „Mocni Wizerunkiem”, w którym wyróżniane są najlepsze polskie programy z zakresu tzw. Corporate Social Responsibility (CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu). MediaStarter otrzymał też w 2007 roku wyróżnienie w organizowanym przez Związek Firm Public Relations konkursie „Złoty Spinacz”.
Magellan Awards to międzynarodowy konkurs branży marketingowej organizowany przez League of American Communications Professionals. Celem konkursu adresowanego do firm i organizacji z całego świata jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji marketingowej.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.