dodano: 2009-02-15 13:29 | aktualizacja:
2009-02-15 18:20
autor: Jacek Grzeszczak |
źródło: dspy
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgodnie z informacjami od przedstawicieli platformy wymiana odbiorników nie jest spowodowana problemami z użytymi podzespołami, ale sposobem, w jaki odbiorniki zostały złożone. Nie powoduje to żadnego zagrożenia użytkowników i terminale oznaczone jako wadliwe można użytkować nadal do czasu ich wymiany, jednak korzystanie z odbiorników z felernej partii na dłuższą metę może spowodować ich awarię.
Przedstawiciele Sky Digital w porozumieniu z producentem - firmą Pace, podjęli decyzję o bezpłatnej wymianie odbiorników na nowe. Cała operacja zostanie przeprowadzona przez wykwalifikowanych instalatorów, którzy dostarczą nowy odbiornik i dokonają jego zamiany u klienta. Proces wymiany potrwa ok. 3 miesiące i będzie dokonywany etapami, w związku z czym jeszcze nie wszyscy abonenci posiadające felerne egzemplarze Sky+ HD są o tym fakcie poinformowani. Do czasu wymiany na nowy, obecny terminal może być bez przeszkód i obaw wykorzystywany do oglądania oferty HD platformy Sky Digital.
Wszyscy abonenci, których wymiana dotyczy, otrzymają w prezencie po zamianie odbiornika trzymiesięczny bezpłatny dostęp do pakietu kanałów HD Sky Digital, wartego 29,25 funtów.
Zarówno przedstawiciele Sky Digital, jak i Pace nie poinformowali o szczegółach technicznych wykrytej usterki.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.