dodano: 2009-02-17 16:52 | aktualizacja:
2009-02-17 17:26
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Cyfra+/Canal+ Cyfrowy
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Utrzymująca się od lat wysoka rentowność spółki wynika z konsekwentnej polityki programowej opartej o produkty najwyższej jakości i systematycznego poszerzania bazy abonenckiej. Poczynione w 2008 roku inwestycje, zwłaszcza w agresywną kampanię sprzedażową, przyniosły doskonały rezultat. Odnotowaliśmy czterdziestoprocentowy wzrost portfolio osiągając liczbę 1.380.000 klientów. W 2009 nie zamierzamy zwalniać tempa - mówi Bertrand Le Guern, Prezes spółki CANAL+ Cyfrowy.
W 2008 spółka przeniosła się do nowej, ultranowoczesnej siedziby wyposażonej w studio HD, zaawansowane centrum nadawcze i infrastrukturę zapewniającą szerokie możliwości technologiczne dla dalszego rozwoju platformy. We wrześniu 2008 CANAL+ Cyfrowy uruchomił kolejny, dziesiąty już kanał swojej produkcji – Domo. Tematyczna stacja poświęcona zagadnieniom domu, ogrodu, architektury i designu już po kilku miesiącach nadawania jest jednym z najchętniej oglądanych kanałów lifestyle'owych na platformie. CYFRA+ udostępniła abonentom w ubiegłym roku łącznie 19 nowych kanałów, w tym: Comedy Central, Orange sport, 5 francuskojęzycznych stacji wchodzących w skład opcji France TV oraz 4 kanały w standardzie HD: Eurosport HD, HBO HD, Filmox HD i MTVNHD. W oparciu o umowę z Paramount Pictures oraz podpisane ostatnio kontrakty z Disney-ABC-ESPN Television, Sony Pictures Television International i dystrybutorami niezależnymi
platforma uruchomiła usługę CYFRA+ VOD, która wraz z serwisem HBO Digital tworzy najbogatszą na rynku ofertę filmów na życzenie.
Osiągnięcia firmy doceniono w licznych konkursach i plebiscytach. CYFRA+ po raz kolejny otrzymała „Laur Klienta”, pierwszą nagrodę w kategorii „Platformy Cyfrowe” w konkursie wydawcy „Przeglądu Gospodarczego” i „Rzeczy o Biznesie”. CANAL+ Cyfrowy został laureatem dwóch nagród przyznawanych przez środowisko operatorów kablowych - Złotej PIKE 2008 i Tytanowego Oka. Firma zyskała także szerokie uznanie branży reklamowej. CANAL+ Cyfrowy został uhonorowany złotą statuetką EFFIE za efektywność komunikacji marketingowej, otrzymał tytuł Reklamodawcy Roku w Polskim Konkursie Reklamy KTR, a produkowany na zlecenie firmy serial „Niezły Kanał” otrzymał złotą nagrodę w europejskim konkursie reklamy i designu Art Directors Club of Europe Awards i nagrodę w kategorii „Najlepszy Pomysł” na międzynarodowym konkursie grafiki i animacji komputerowej ANIMAGO AWARD. Projekt edukacji medialnej MediaStarter realizowany przez CANAL+ Cyfrowy został uhonorowany brązowym Magellanem w kategorii „Community Relations” podczas zeszłorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży PR – Magellan Awards.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.