dodano: 2009-02-17 23:06 | aktualizacja:
2009-03-04 16:01
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: adtv/Branislav Pekic
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowy serwis odziedziczy prawa do rozgrywek klubów z Serie A (Fiorentina, Sampdoria, Palermo, Catania i Cagliari) oraz całej Serie B. Poza sportem Dahlia TV zaoferuje także kanały podróżnicze, naukowe oraz dla dorosłych. Wzorem będzie podobna usługa wprowadzona z powodzeniem w Szwecji, Finlandii i Hiszpanii. Docelowa widownia to mężczyźni w wieku od 25 do 60 lat.
Szczegóły oferty zostaną ujawnione nieco później, ale możliwe, że pakiety podstawowy oraz premium zostaną zaproponowane abonentom którzy będą musieli wymienić karty kodowe. Dahlia TV dołączy do już działających operatorów multipleksu - RAI, Mediaset, DFree oraz Rete A. W 2008 roku zyski z płatnych kanałów w DTT wyniosły 240 mln euro, a zyski z reklam w niekodowanej telewizji 25 mln euro.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.