dodano: 2009-02-17 23:09 | aktualizacja:
2009-02-18 09:39
autor: Rafał Tomasiak |
źródło: rapidtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
SmartSat zajmie się oferowaniem serwisów poprzez własnego satelitę. SmartSat to spółka Smartlink, jordańskich szerokopasmowych serwisów satelitarnych oraz firmy inwestycyjnej z Kuwejtu. Lokalny rynek ma ogromny potencjał, w 2007 roku zyski operatorów satelitarnych wyniosły na nim 752 mln dolarów.
SmartSat obsłuży rynek Bliskiego Wschodu, Północnej Afryki oraz m.in. Europy Wschodniej, w tym Polskę.
SmartSat będzie miał ostrą konkurencję w postaci trzech dostawców -
Arabsat, Nilesat oraz Eutelsat/Noorsat. Jest jeszcze YahSat (52,5E), który w końcówce 2010 roku wyniesie dwie satelity skierowane na rejon Bliskiego Wschodu oraz Północnej Afryki.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.