dodano: 2009-02-24 10:55 | aktualizacja:
2009-02-24 15:07
autor: Janusz Sulisz |
źródło: parabola.cz
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czechy
Na koniec 2008 roku z usług platformy satelitarnej UPC Direct w Czechach korzystało w sumie 121,7 tys. klientów, co jest w porównaniu z 30 września 2008 r. wzrostem o 2,4 tys. klientów. Za wzrostem stoi przede wszystkim zainteresowanie kartami pre-paid, które umożliwiają użytkownikom korzystanie z usług na bardzo korzystnych warunkach cenowych. Jednak koniecznością jest podpisanie umowy na okres 6 miesięcy lub roku. Do tego użytkownik musi mieć własną antenę satelitarną oraz dekoder Cryptoworks.
Słowacja
Około połowę mniej nowych abonentów w porównaniu do Czech dołączyło do UPC Direct na Słowacji. Pod koniec 2008 roku zarejestrowano 1,3 tys. nowych klientów, co dało w sumie 31,5 tys. abonentów.
Węgry
Tradycyjnie największym zainteresowaniem cieszył się UPC Direct na rynku węgierskim. Z końcem 2008 roku odnotowano 3,5 tys. nowych klientów, a liczba jej użytkowników osiągnęła 183 tys.
Rumunia - Focus Sat
Częścią spółki Liberty Global jest także UPC Rumunia, która operuje platformą satelitarną Focus Sat. Z usługi Focus Sat na koniec 2008 roku korzystało 155,3 tys. (+17,2 tys.!) klientów.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.