dodano: 2009-03-05 13:39 | aktualizacja:
2009-03-05 13:44
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania wspierająca promocję obejmie takie stacje telewizyjne, jak: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVP Info oraz radiowe: RMF FM, ZET, PR 1, PR3, PiN (Warszawa) , Złote Przeboje 88.4 (Poznań) , Eska (Trójmiasto, Katowice), Chili Zet, RMF Classic, Antyradio (Warszawa), TOK FM, PR Białystok, PR Gdańsk, PR Katowice, PR Kraków, PR Olsztyn, RAM (Wrocław), PR Szczecin, PR Wrocław, PR Zachód (Zielona Góra). Kreację spotu telewizyjnego emitowanego od 6 marca i spotów radiowych nadawanych w okresie 5-11 marca przygotowała agencja Ogilvy Action. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MPG. Materiały BTL dla punktów sprzedaży przygotowała agencja ADAH Advertising.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.