dodano: 2009-03-19 13:05 | aktualizacja:
2009-03-19 13:40
autor: Janusz Sulisz |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Złote Anteny zostały w tym roku rozdane już po raz jedenasty. O wyborze najlepszych firm spośród zgłoszonych zadecydowała Kapituła Złotych Anten Świata Telekomunikacji złożona z osób cieszących się autorytetem w świecie telekomunikacji.
Cieszymy się, że nasza oferta pre-paid spotkała się z tak dużym uznaniem specjalistów. Jest to dla nas szczególnie cenne, ponieważ od wprowadzenia na rynek telewizji na kartę minęło zaledwie pięć miesięcy. O sukcesie projektu decyduje również to, że w tak krótkim czasie udało nam się uzyskać ponad 170 tys. klientów. Bardzo cieszy nas też wyróżnienie dla kampanii promocyjnej n, którą realizowaliśmy z dużym rozmachem, angażując w nią najlepszych twórców reklamy. Do jej wyreżyserowania zatrudniony został angielski reżyser Nick Livesey – absolwent londyńskiego Royal College of Art., twórca reklam dla takich gigantów jak Toyota, Verizon Mobile, EA Sports czy Nike. Za wizualną stronę reklamy odpowiadał znany w branży operator Mattias Montero (AT&T, Volvo, Bacardi, Toyota) tworzący również wysoko cenione teledyski. Na tym polu współpracował z takimi gwiazdami jak Basement Jaxx czy Prodigy. Za scenografię odpowiadał jeden z najwybitniejszych scenografów młodego pokolenia Boris F. Kudliczka – twórca wielokrotnie nagradzanych scenografii filmowych, teatralnych i operowych. W realizacji spotu udział brało kilkuset statystów, wykorzystano kilkadziesiąt zestawów kostiumów. - powiedział Artur Przybysz, Członek Zarządu ITI Neovision SP. z o.o.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.