dodano: 2009-05-29 16:02 | aktualizacja:
2009-05-30 19:19
autor: Anita Dąbek |
źródło: broadbandtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W pierwszym przypadku stwierdzono zazwyczaj mniejszy odsetek europejskich tytułów niż w przypadku usług świadczonych przez nadawców.
Większość nielinearnych usług od nadawców jest darmowa.
41 proc. respondentów stwierdziło, że reklamy finansują w całości lub w części ich usługi, z kolei 23 proc. powiedziało, że wykorzystuje publiczne subwencje. Z kolei indywidualni usługodawcy VoD stwierdzili, że dochody pochodzą albo z opłat abonamentowych, albo z pay-per-view.
Większość respondentów stwierdziła, że europejska oferta programowa jest dobrą rzeczą, ale jest postrzegana jako droga i wcale nie łatwiejsza do nabycia niż treści spoza Europy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.