reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

NTV Plus dla mieszkańców wielkich miast Rosji

dodano: 2009-06-25 22:32 | aktualizacja: 2009-06-26 10:38
autor: Janusz Sulisz | źródło: ntvplus

ntv plus.jpg Przy okazji spotkań kierownictwa rosyjskiej platformy NTV Plus z dystrybutorami podano kilka szczegółów dotyczących abonentów. Średni wiek abonenta platformy NTV Plus to 42 lata. Ponad 70% abonentów NTV Plus ma wykształcenie wyższe. Interesujące jest też to, że gosp. w Moskwie (24,1%), w rejonie Moskwy (12,7%) i St.Petersburgu (4,7%) stanowią łącznie ponad 40% istniejącej bazy abonenckiej NTV Plus.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oznacza to, że platforma NTV Plus trafia do najbogatszej części rosyjskiego społeczeństwa, tego wykształconego i mieszkającego w dużych miastach. Teraz ze względu na kryzys NTV Plus będzie musiało zmienić podejście do klientów. W ostatnich dwóch latach NTV Plus stara się być bardziej przystępna, bo przez drogą oferte traci na rzecz niskobudżetowej platformy Trikolor TV, która ma już ponad 4,35 mln abonentów, podczas gdy NTV Plus nie przekroczyła 1 mln abonentów.

NTV Plus próbuje m.in. przedstawiać różne dodatkowe bonusy dla abonentów, oferując nowe produkty, takie jak pakiet Rodzina oraz nowe usługi:PPV (pay per view) czy kanały HDTV. Nie tak dawno temu, NTV Plus  zaczęło świadczyć usługi leasingowe jeśli chodzi o dekodery i odbiorniki satelitarne.

Podano też główne kierunki rozwoju pakietu NTV Plus w przyszłym roku, biorąc pod uwagę obecną kryzysową sytuację na rynku i rozwój telewizji satelitarnej.

Szczególną uwagę NTV Plus skieruje na rozwój kanałów z własnej produkcji. NTV Plus ma do dyspozycji własne produkcje dla kanałów filmowych i sportowych, które są uznawane za najlepsze w Rosji. A w przyszłości na antenie kanałów NTV Plus pokazywane będą tylko najnowsze filmy oraz większość najlepszych transmisji sportowych.
 
W Rosji liczba miejsc potencjalnie nadających się do instalacji płatnej telewizji jest oceniana na 59 mln gospodarstw domowych.

Na podstawie maksymalnej penetracji płatnej telewizji w Europie (60%) można przyjąć, że  do 2015 r. do płatnej telewizji w Rosji można podłączyć maksymalnie tylko 35 mln gospodarstw domowych, a całkowita wielkość rosyjskiego rynku pay-tv jest szacowana na 2,1 mld dolarów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Lite 4K

Homatics BOX R Lite to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy...

299 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...