dodano: 2009-07-09 14:29 | aktualizacja:
2009-07-09 14:36
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Weekendowe imprezy odbywają się między 4 lipca a 30 sierpnia w 18 miastach na terenie całej Polski,
m.in. w Ustroniu, Kołobrzegu, Ostródzie, Nowym Sączu, Dusznikach Zdroju i Piotrkowie Trybunalskim. Na wszystkich, którzy odwiedzą stoisko CYFRY+, czekają wielkie emocje, najlepsze technologie i inne atrakcje.
Zostań twarzą CYFRY+
Jednym z głównych wydarzeń imprez jest casting na bohatera kampanii wizerunkowej CYFRY+. Każdy, kto zdecyduje się stanąć przed kamerą, ma szansę zdobyć rolę w najnowszym ogólnopolskim spocie reklamowym platformy. W namiocie CYFRY+ przygotowane zostało plenerowe studio, w którym będą kręcone poszczególne ujęcia. Uczestnik castingu filmowany jest na tzw. green boxie, a efekt w czasie rzeczywistym jest wyświetlany na wirtualnym tle, aby aktorzy lepiej wczuli się w rolę. Osoby uczestniczące w castingu wcielą się w postać kosmonauty stawiającego pierwsze kroki na Marsie lub staną się posiadaczami magicznego pudełka z niezwykłą zawartością. Wszystkie nagrania zostaną poddane wnikliwej ocenie profesjonalnego jury.
Równolegle do castingu plenerowego organizowany jest casting przez Internet, dla osób, które nie mają możliwości uczestniczyć w akcji „technologie + emocje”. Każdy, kto nagra krótki film według scenariusza i instrukcji opisanych na stronie
www.cyfraplus.pl i prześle go przez specjalnie przygotowany moduł do organizatora castingu, będzie miał szansę zagrać w najnowszym spocie wizerunkowym CYFRY+. Zwycięzca wyłoniony zostanie spośród zgłoszeń zarejestrowanych zarówno poprzez Internet, jak i w ramach letnich akcji „technologia + emocje”. Film z udziałem laureata nagrany zostanie we wrześniu, a kampania będzie realizowana w telewizji ogólnopolskiej już jesienią.
Castingi reklamowe organizowane były dotychczas przeważnie w największych ośrodkach w Polsce. Z nowym projektem chcieliśmy trafić w inne części kraju. Zdecydowaliśmy się na dość nietypowe rozwiązanie – połączenie dużego otwartego castingu na główną postać naszej najnowszej kampanii wizerunkowej z letnią akcją promocyjną. W ten sposób nie tylko dotrzemy z komunikacją do większego grona osób, które odwiedzają latem ciekawe miejscowości wypoczynkowe, ale też zaprezentujemy szerokiej widowni „na żywo” najnowsze technologie telewizyjne i ciekawe rozwiązania, używane przy produkcjach filmowych – powiedziała Anna Kania, Dyrektor ds. marketingu w CANAL+ Cyfrowy.
Zostań gwiazdą robot dance
Odwiedzający namiot CYFRY+ podczas letnich imprez plenerowych będą mieli niepowtarzalną okazję poznać najnowsze techniki komputerowe, wykorzystywane przy tworzeniu wirtualnej rzeczywistości. Dzięki nim powstał wirtualny model tańczącego robota, który jest poruszany na ekranie w czasie rzeczywistym dzięki urządzeniom skanującym ruch człowieka. CYFRA+ to nie tylko najnowsza technologia, ale także ekscytujące przeżycia, dlatego wirtualny robot CYFRY+ będzie interaktywnym animatorem zaplanowanych atrakcji i trenerem tańca robot dance dla wszystkich uczestników imprezy. Specjalnie na potrzeby akcji skomponowana została oryginalna muzyka. Wyjątkowy nauczyciel, mechaniczne kroki, metaliczne brzmienie to gwarantowany hit tegorocznych wakacji.
Najnowsze technologie telewizyjne
W ramach imprezy CYFRA+ będzie prezentować również najnowsze technologie telewizyjne: zalety telewizji wysokiej rozdzielczości, funkcjonalność nowoczesnych dekoderów PVR wyposażonych w system cyfrowej rejestracji obrazu i dźwięku, usługę VOD oraz unikalną ofertę programową CYFRY+. Dodatkowo dla uczestników imprezy przygotowane zostały konkursy, m.in. wiedzy o CYFRZE+ czy zawody na najlepszego strzelca bramki „Speed goal”. Na laureatów czekają darmowe pakiety CYFRY+ oraz nagrody ufundowane przez kanały Minimini, HBO, Disney Channel, NGC HD, Filmbox, PLANETE.
Informacje o akcji
Szczegółowe informacje o castingu (m.in. regulamin), atrakcjach przygotowanych w ramach tour CYFRY+ oraz kalendarium imprez dostępne są na stronie internetowej
www.cyfraplus.pl. Akcję „technologia + emocje” promować będą 30 i 15-sekundowe spoty emitowane w ogólnopolskich stacjach PR3, RMF oraz lokalnych rozgłośniach radiowych. Wsparciem będzie kampania internetowa, m.in. w serwisach www.nasza-klasa.pl, www.onet.pl, www.gazeta.pl, w wyszukiwarce Google, kanałach You Tube i Facebook. Kreację akcji promocyjnej przygotowała agencja Ogilvy Action.
Harmonogram akcji „technologia + emocje” CYFRY+:
04 lipca/sobota REWAL
05 Lipca/niedziela USTRONIE MORSKIE
11 lipca/sobota SZCZECINEK
12 lipca/niedziela KOŁOBRZEG / PLAC PRZY AMFITEATRZE
18 lipca/sobota STEGNA
19 lipca /niedziela OSTRÓDA
25 lipca/sobota USTKA
26 lipca/niedziela WŁADYSŁAWOWO/PLAC UL.GDAŃSKA
1 sierpnia/sobota KRYNICA ZDRÓJ /
2 sierpnia/niedziela NOWY SĄCZ /STARA SANDECJA
8 sierpnia/sobota KARPACZ/
9 Sieprnia/niedziela DUSZNIKI ZDRÓJ
15 Sierpnia/sobota SANDOMIERZ
16 Sierpnia/niedziela PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
22 sierpnia/SOBOTA SZCZYTNO
23 SierpniaNIEDZIELA GIZYCKO
29 sierpnia/sobota LĘBORK
30 sierpnia/niedziela SŁUPSK
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.