reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Telefónica radzi sobie z kryzysem

dodano: 2009-07-30 12:45 | aktualizacja: 2009-07-30 15:25
autor: Rafał Tomasiak | źródło: broadband tv news

Telefonica Hiszpański operator Telefónica posiadał łącznie 2,4 mln abonentów swoich serwisów pay-TV na koniec drugiego kwartału roku. Jest to 19,4 proc. więcej klientów niż w tym samym okresie 2008 roku. W Hiszpanii Telefónica posiada 609.534 abonentów pay-TV, co jest wzrostem o 5,7 proc. i stanowi 14-proc. udział w rynku płatnej telewizji.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Ogólna liczba klientów ofert double i triple play to 4,7 mln co oznacza, że 86 proc. abonentów operatora korzysta z dwóch lub trzech ofert jednocześnie. Telefónica prowadzi też serwisy pay-TV w Czechach oraz krajach Ameryki Łacińskiej.

Dochody operatora w pierwszej połowie 2009 roku to 27,588 mld euro (spadek z 28,149 mld w 2008 roku). Zysk OIBDA wyniósł 10,939 mld euro (przed rokiem 10,331 mld), a zysk netto 3,619 mld euro (3,593 mld w 2008).


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Miernik Signal ST-5155 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Signal ST-5155 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

699 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

649 zł Więcej...