reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Smakowanie Małopolski z Discovery

dodano: 2009-08-05 17:12
autor: Anita Dąbek | źródło: Discovery

Discovery Historia Władze Województwa Małopolskiego oraz Discovery Networks Central Europe informują, że 3 sierpnia na kanałach z portfolio Discovery, ruszyła niestandardowa kampania promocyjna regionu Małopolski, która jest wynikiem strategicznej współpracy między partnerami.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Współpraca z Województwem Małopolskim to dla nas niezwykle istotny projekt i pierwsze prowadzone na taka skalę działania realizowane wspólnie z władzami samorządowymi w Polsce – powiedziała Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks Central Europe. Jestem przekonana, że dzięki silnej międzynarodowej marce Discovery, doświadczeniu, najwyższej jakości ofercie, lokalnemu podejściu, jak też kreatywnym rozwiązaniom prowadzone działania zakończą się sukcesem i spotkają się z uznaniem odbiorców.

Mam powody do prawdziwej, nieukrywanej dumy – mówi Leszek Zegzda – wicemarszałek Województwa Małopolskiego. Jestem dumny, bo kampania promująca unikatowe w skali Europy dziedzictwo kulturalne i przyrodnicze Małopolski jest realizowana przy współpracy z telewizją Discovery. Jestem dumny, ponieważ pracuję i mieszkam w regionie, w którym znajduje się prawie 100 spośród ponad 600 najcenniejszych polskich zabytków, w tym osiem obiektów wpisanych na Listę UNESCO. Jestem przede wszystkim dumny z tego, że reprezentuję ponad 3 milionową społeczność Małopolan – ludzi gościnnych, zaradnych, znających wartość prawdziwego smaku. Jego namiastkę odkryjecie Państwo oglądając trzy krótkie filmy prezentowane na kanale Discovery. Aby w pełni posmakować uroków Małopolski trzeba tu po prostu przyjechać.

Smakowanie Małopolski to innowacyjna kampania skierowana do wszystkich widzów oglądających stacje Discovery w Polsce. Kampania jest realizowana w Discovery Chanel, Discovery World i Discovery Historia. Średnio w miesiącu tylko Discovery Chanel dociera do ponad 10,5 miliona widzów, a średni dzienny zasięg tego kanału wynosi ponad 2,3 miliona osób – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, Regional Ad Sales Director, Discovery Networks Central Europe (Źródło danych AGB Polska, styczeń-czerwiec 2009).

Do „Smakowania Małopolski” zapraszać będą mieszkańcy tego regionu. W serii przygotowanych na potrzeby Małopolski specjalnych krótkich programów, emitowanych na przełomie sierpnia i września 2009, opowiedzą oni o swoich pasjach i wyborach życiowych. Oglądając krótkie formy widzowie Discovery będą mieli szanse z bliska przyjrzeć się historii każdej z prezentowanych postaci, poznać jej codzienne obowiązki, a przy okazji dowiedzieć się też interesujących faktów o Małopolsce. Akcja filmów rozgrywa się w Tyńcu, nad Dunajcem oraz na Szlaku Architektury Drewnianej. Filmy emitowane będą na kanałach Discovery Channel, Discovery World oraz Discovery Historia. Ponadto zobaczyć je będzie można także na stronie discoveryhistoria.pl

Oprócz działań antenowych współpraca zakłada zorganizowanie specjalnego eventu w ramach konkursu „Smakowanie Małopolski”, którego finał odbędzie się na Placu Wolnica w Krakowie w dniach 29 i 30 sierpnia. Podczas imprezy zorganizowanej przez Urząd Marszałkowski i Discovery Historia na krakowskim rynku wystawcy i producenci różnorodnych przetworów z regionu Małopolski raczyć będą gości smakołykami własnej produkcji, a w centrum wydarzeń stanie 4-metrowa konstrukcja z wizerunkiem królowej Bony. Trójwymiarowa kopia portretu władczyni, ułożona w połowie z warzyw i owoców powstanie dla upamiętnienia faktu sprowadzenia przez włoską królową do Polski włoszczyzny. Ponadto krakowscy mistrzowie kuchni przyrządzą w specjalnym w wielkim kotle zupę warzywną, a w przygotowanym na tę okazję kinie, Discovery Historia pokaże film dokumentalny pt. „Władcy polscy od kuchni”.

Zaproszenie na event w Krakowie w formie specjalnych spotów emitowane będzie na kanałach z portfolio Discovery. Natomiast po 30 sierpnia widzowie zobaczyć będą mogli relację z imprezy na kanale Discovery Historia.

Dopełnieniem działań promocyjnych będzie emisja specjalnego promo Discovery Historia z serii 'Miejsca' zrealizowanego w Małopolsce oraz kampania outdoorowa w największych miastach w kraju obejmująca łącznie 1000 billboardów oraz 1000 citylightów.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX Q + TelevioTV 3m-ce

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

349 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X

Octagon SF8008 Combo UHD 4K S2X - nowy odbiornik UHD...

539 zł Więcej...

SAT Kurier - 7-8/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 7-8/2022

12 zł Więcej...