dodano: 2009-08-27 12:16 | aktualizacja:
2009-08-27 12:59
autor: Anita Dąbek |
źródło: NDS
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Część pakietu NDS Dynamic, składającego się z nowoczesnych rozwiązań reklamowych, NDS Dynamic Audience Measurement System, pozwoli firmie FOXTEL zbierać rozszerzone informacje o zachowaniach widzów, którzy zgodzili się uczestniczyć w panelu pomiarowym, aby pomóc w decyzjach reklamowych i marketingowych. NDS Dynamic pozwoli na sprawdzenie zachowań widzów telewizji na żywo, ale dodatkowo będzie nadzorować Digital Video Recorder (DVR) oraz VOD, a także korzystanie z Electronic Program Guide (EPG) i aplikacji interaktywnych. FOXTEL użyje informacji z predefiniowanych paneli dekodera, wprowadzonych przez TNS Media Research, aby dowiedzieć się więcej o zachowaniach widzów. Lepsze zrozumienie preferencji widzów przyczyni się do optymalizacji usług i strategii marketingowych.
NDS Dynamic, zintegrowany z usługą pomiarową RaPiDView TNS Media Research, jest najlepszym w swojej klasie rozwiązaniem, które łączy wiedzę NDS w pobieraniu danych z dekodera z doświadczeniem TNS w przetwarzaniu i analizie danych. Rozwiązanie RaPiDView od TNS dostarczy informacji uzyskanych ze strumienia Return Path Data (RPD) z cyfrowych dekoderów, zapewniając skrupulatne śledzenie kanałów oraz reklam, które widzowie oglądają i usług, których używają.
Dzięki monitorowaniu zaawansowanych zastosowań reklamowych, takich jak interaktywny red button - coraz częściej traktowany jako jednoznaczność interaktywności - i reklam on-demand, Multi Channel Network (MCN), dział sprzedaży czasu antenowego FOXTEL będzie lepiej poinformowany i zarazem będzie mógł podejmować lepsze decyzje.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.