dodano: 2009-09-04 11:52 | aktualizacja:
2009-09-04 12:07
autor: Anita Dąbek |
źródło: MMC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Podczas dwudniowego spotkania, w gronie wybitnych ekspertów, zostaną omówione kluczowe kwestie dla tego sektora gospodarki. Kongres jest neutralną platformą wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami rynku medialnego. To jedna z niewielu okazji gdzie w jednym miejscu można spotkać przedstawicieli wszystkich liczących się firm i instytucji na rynku.
Główne zagadnienia kongresu:
Miejsce, rola i rozmiar Telewizji Publicznej na rynku cyfrowym
Wojny cenowe na rynku reklamy w mediach
Przyszłość płatnego kontentu telewizyjnego
Kształtowanie oferty programowej na platformie cyfrowej
Wpływ nowych usług i technologii na przychody operatorów
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.