dodano: 2009-09-04 12:59 | aktualizacja:
2009-09-04 13:03
autor: Anita Dąbek |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wprowadzeniu nowych kanałów towarzyszy zakrojona na szeroką skalę kampania marketingowa, obejmująca swoim zasięgiem telewizję, prasę oraz działania outodoorowe.
Kampania pod hasłem „
Nowy kanał filmowy nFilmHD pełen gwiazd w ofercie telewizji n” rozpoczęła się równocześnie ze startem kanału 2 wrzesnia 2009 roku. Tego dnia spoty reklamowe nFilmHD pojawiły się na antenie takich stacji jak
TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, Discovery, Discovery World, Discovery Science, Animal Planet, Viva Polska, Tele 5, MTV Polska, AXN, Zone Club, Kino Polska, Zone Reality, VH1, National Geographic i Comedy Central.
7 września rozpoczyna się również kampania internetowa, między innymi na takich portalach jak
onet.pl,
wp.pl i
interia.pl.
Od początku września reklamy nFilmHD można znaleźć w czasopismach telewizyjnych wydawnictwa Bauer: Kampania outodoorowa rozpocznie się w październiku 2009 roku. W jej ramach wykorzystanych zostanie kilkaset tablic i kilkanaście ekranów w największych miastach kraju. Nie zabraknie również wielkoformatowej ekspozycji w centrum Warszawy.
Wszystkie wykorzystane w kampanii kreacje zostały przygotowane i wyprodukowane samodzielnie przez ITI Neovision.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.