reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

18 września konferencja Media 2.0 2013

dodano: 2009-09-16 12:49 | aktualizacja: 2009-09-16 17:32
autor: Anita Dąbek | źródło: www.przyszloscmediow.com

Media 2.0 2013 Zgodnie z ustawą o działach administracji publicznej, za politykę audiowizualną Państwa odpowiedzialny jest Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jego zadaniem jest wyznaczanie kierunków dla przemian czekających rynek mediów w Polsce między innymi w związku z planami przełączenia naziemnego nadawania sygnału telewizyjnego z analogowego na cyfrowy.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Proces ten wiąże się z potrzebą dostosowania regulacji prawnych, a przede wszystkim prowadzenia dialogu na temat przyszłości rynku mediów w Polsce. Ostateczny termin wyłączenia nadawania analogowego w Polsce przewidziany jest na dzień 31 lipca 2013 r.

Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego Bogdan Zdrojewski wraz z Uniwersytetem Gdańskim reprezentowanym przez Rektora prof. Bernarda Lammeka podjął się zadania przeprowadzenia publicznej debaty o przemianach i przyszłości rynku mediów w Polsce, w szczególności po roku 2013. Organizatorem konferencji jest Narodowy Instytut Audiowizualny. Do udziału w spotkaniu zaproszeni zostali przedstawiciele rządu, Prezes Rady Ministrów Donald Tusk, reprezentanci nadawców i największych mediów w Polsce oraz dziennikarze, twórcy i medioznawcy.

Celem konferencji Media2.0 2013>> jest wskazanie największych wyzwań rynku mediów w Polsce, określenie roli mediów w strategii Polska 2030, przedyskutowanie najważniejszych zagadnień związanych z procesem przełączenia nadawania sygnału telewizyjnego z analogowego na cyfrowy oraz omówienia wizji różnych udziałowców rynku na temat przyszłości mediów w Polsce.

Organizatorzy wyłonili trzy podstawowe obszary tematyczne, którym poświęcone zostaną poszczególne sesje w ramach konferencji Media 2.0 2013>>

•    Pierwszym obszarem są zagadnienia związane z przejściem na nadawanie cyfrowe oraz związane z tym zagadnienia prawne, techniczne i finansowe, problem powszechności dostępu do mediów oraz medialnych usług audiowizualnych w Internecie, a także konsekwencje dla roli i miejsca mediów publicznych na rynku telewizyjnym i radiowym.

•    Drugim tematem jest ewolucja zawartości mediów, ich celów społecznych i kulturalnych związana m.in. ze zmianami treści w programach wszystkich nadawców w konsekwencji poszerzenia oferty, w tym  dostępności treści audiowizualnych w Internecie.  Problemowi temu poświęcony będzie panel dyskusyjny z udziałem wybitnych ludzi mediów, w tym twórców oraz dyrektorów programowych.

•    Trzecim zagadnieniem jest wizja rozwoju rynku mediów w Polsce – do dyskusji zaproszeni zostali przedstawiciele największych nadawców w kraju, a jej celem będzie nakreślenie wspólnych celów, wizji oraz ewentualnych różnic.

Konferencja Media 2.0 2013>> odbędzie się 18 września 2009 w Centrum Dydaktyczno-Konferencyjnym Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie, ul. Piaskowa 9.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV naziemna na świecie


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

399 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Opticum AX LION NS H.265 HEVC

Najnowszy hybrydowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki Opticum firmy AX...

109 zł Więcej...