dodano: 2009-09-14 13:07 | aktualizacja:
2009-09-17 23:27
autor: Anita Dąbek |
źródło: ZDNet
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Cyfrowy nadawca satelitarny z Korei Południowej jako trzeci na świecie, po Japonii i USA, wprowadził format HD. Oferuje ponad 150 kanałów sportowych, filmowych, dziecięcych i innych. Firma oferuje także usługi interaktywne poprzez markę SkyTouch.
W 2008 roku Korea Digital Satellite Broadcasting wygenerował dochody w wysokości 389,93 mld wona (ok. 908,6 mln zł) - wzrost o zaledwie 0,6 proc. w porównaniu do 2007 roku. W 2005 roku SkyLife odnotował 80,08 mld wonów strat (ok. 187 mln zł). Jednak w ciągu trzech lat udało mu się zyskać rentowność - zysk wyniósł 20,62 mld wonów (ok. 48 mln zł). W 2008 roku marża operacyjna wyniosła 5,3 proc.
Na południowokoreańskich stronach internetowych pojawiła się informacja, jakoby akcjami SkyLife zainteresowana była spółka
Nagravision, należąca do Kudelski Group, jednak szwajcarski dostawca zabezpieczeń odmawia komentowania tych pogłosek.
Prawda jest taka, że to jeden z pierwszych operatorów, który zmieni system NDS na Nagravision, a nie na odwrót.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.