reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Zyski z usługi telewizyjnej TP odległą perspektywą

dodano: 2009-10-13 10:26 | aktualizacja: 2009-10-13 17:18
autor: Anita Dąbek | źródło: gazetaprawna.pl

logo TP nowe tpsa Według analityków rynkowych Telekomunikacja Polska musi pozyskać od 600 tys. do 900 tys. klientów oferty telewizyjnej, aby zaczęła zarabiać na tej usłudze. Na koniec czerwca 2009 roku TP miała 239 tys. klientów usługi IPTV i telewizji satelitarnej. Celem TP jest, by każdy użytkownik usługi dostępu do Internetu, korzystał również z usługi telewizyjnej.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według analityka DM BZ WBK, Pawła Puchalskiego, w 2011 roku TP będzie miała 2,5 mln klientów szybkiego Internetu. Obecnie ma ich prawie 2,3 mln.

TP przy zakupie telewizji i Internetu oferuje darmowo 35 kanałów. Jeśli 50 proc. klientów usługi telewizyjnej TP będzie korzystać z płatnych kanałów, a połowa z nich wybierze najdroższy pakiet, a reszta najtańszy, to usługa zacznie na siebie zarabiać, gdy zdobędzie około 600 tys. klientów. Natomiast w przypadku, gdy udział użytkowników płatnych kanałów spadnie do 40 proc. ogółu, zyski pojawią się, gdy TP zdobędzie w sumie około 900 tys. klientów TV.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Platformy na świecie


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

669 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

319 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...