dodano: 2009-10-13 10:26 | aktualizacja:
2009-10-13 17:18
autor: Anita Dąbek |
źródło: gazetaprawna.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Według analityka DM BZ WBK, Pawła Puchalskiego, w 2011 roku TP będzie miała 2,5 mln klientów szybkiego Internetu. Obecnie ma ich prawie 2,3 mln.
TP przy zakupie telewizji i Internetu oferuje darmowo 35 kanałów. Jeśli 50 proc. klientów usługi telewizyjnej TP będzie korzystać z płatnych kanałów, a połowa z nich wybierze najdroższy pakiet, a reszta najtańszy, to usługa zacznie na siebie zarabiać, gdy zdobędzie około 600 tys. klientów. Natomiast w przypadku, gdy udział użytkowników płatnych kanałów spadnie do 40 proc. ogółu, zyski pojawią się, gdy TP zdobędzie w sumie około 900 tys. klientów TV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.