dodano: 2009-11-05 12:38 | aktualizacja:
2009-11-05 16:21
autor: Janusz Sulisz |
źródło: parabola.cz
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Czechy
Na koniec III kwartału UPC Direct miał łącznie 107.600 klientów, co jest spadkiem o około 3.500 klientów. Jednak nadal Czechy są drugim co do wielkości rynkiem usług dla tej platformy. Lepsze wyniki UPC pokazał w zakresie telewizji kablowej - 171.500 abonentów telewizji analogowej (spadek o 16.000) i 361.600 klientów telewizji cyfrowej (wzrost o 8.500).
Słowacja
Liczba klientów UPC Direct w tym kraju wzrosła o 800 klientów, co dało łącznie 31.100 klientów. Na koniec III kwartału odnotowano 189.700 klientów oferty analogowej (spadek o 15.300) i 53.800 klientów oferty cyfrowej (wzrost o 11.100 klientów).
Węgry
Na węgierskim rynku odnotowano stagnację dla UPC Direct. Z oferty satelitarnej korzystało 182.900 gospodarstw domowych. Na koniec września br. z telewizji analogowej UPC korzystało 476.600 gospodarstw domowych (spadek o 34.800), a z telewizji cyfrowej - 140.600 osób (wzrost o 16.300).
Rumunia
UPC Direct działa w trzech wyżej wymienionych krajach. Wraz z przejściem platformy na satelity THOR 5 i THOR 6 dojdzie do połączenia z rumuńską platformą Focus Sat, która również należący do Liberty Global. Powstaje silna platforma w Europie Środkowej i Wschodniej, która będzie działać na czterech rynkach. Focus Sat w Rumunii ma już 161.600 klientów (wzrost o 5.800). Na koniec września br. z analogowej telewizji kablowej korzystało 872.800 klientów ( spadek o 40.100), a z telewizji cyfrowej 202.900 (wzrost o 23.300).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.