dodano: 2009-11-20 13:40 | aktualizacja:
2009-11-20 16:14
autor: Anita Dąbek |
źródło: presserwis
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Pod koniec pojawia się młody mężczyzna w niebieskim szaliku (w kolorze platformy n), którego bohaterki się boją.
Kampania ma na celu pokazanie, czym różnimy się od konkurentów. W Internecie możemy promować się odważniej i z dowcipem – mówi Olga Korolec, wiceprezes ITI Neovision ds. komunikacji i marketingu.
Wszystko wyjaśni się w przyszłym tygodniu – dodaje.
Przewrotnie zapytam, czego się boją młode platformy, angażując tyle energii w taką akcję? - mówi o kampanii platformy n Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu.
Mamy poczucie humoru, podchodzimy z dystansem do tego typu działań, które w mojej ocenie potwierdzają tylko obawy najmłodszej na rynku platformy związane z koniecznością konkurowania z dojrzałymi, zakorzenionymi na rynku operatorami - dodaje.
Niezręcznie jest komentować działania, w których nie ma zbyt wiele treści, a i pomysł stary jak świat, by nie powiedzieć, trochę banalny - mówi Dorota Zawadzka, rzeczniczka CANAL+ Cyfrowego, operatora CYFRY+.
Źródłem rozbawienia był natomiast sposób, w jaki ten nieobrandowany filmik trafił na YouTube, bo bezpośrednio z serwerów platformy - dodaje.
Czego boją się stare platformy - film promocyjny na serwisie YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=7rL0zBnDp3I
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.