dodano: 2009-12-22 14:49 | aktualizacja:
2009-12-22 16:25
autor: Janusz Sulisz |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Nowoczesna forma spotu podkreśla innowacyjność technologiczną marki CYFRA+.
Celem nowego 30-sekundowego spotu wizerunkowego jest podkreślenie wyjątkowości CYFRY+: bogatej oferty programowej i najwyższej jakości technologii, w tym licznych kanałów HD, najnowszych filmów i seriali w serwisie CYFRA+ VOD oraz nowoczesnego dekodera PVR HD. Technika stereoskopii, w której wykonany został spot, podkreśla zaawansowanie technologiczne i innowacyjność marki CYFRA+.
Kampania skierowana jest do abonentów CYFRY+ oraz osób, które zastanawiają się nad wyborem telewizji cyfrowej. Reżyserem i scenarzystą spotu jest Christian Gierycz, Dyrektor artystyczny CANAL+ Cyfrowy. Wykonanie animacji powierzono Platige Image, wielokrotnie nagradzanemu polskiemu studiu postprodukcyjnemu, które realizowało wcześniej dla CYFRY+ m.in. serial „Niezły kanał”.
Spot powstał w trzech wersjach, różniących się zakończeniem: z udziałem kobiety, mężczyzny i nastolatka. Wszystkie trzy wersje emitowane są od listopada w kanałach telewizyjnych należących do CANAL+ Cyfrowy: CANAL+, CANAL+ Film, CANAL+ Sport, ale kino!, MiniMini, ZigZap, HYPER, PLANETE, Kuchnia.tv i Domo.
Jedna z trzech wersji spotu – wykonana w technice stereoskopowej – będzie emitowana od 25 grudnia w kinach sieci Cinema City, Silver Screen i Multikino przed trójwymiarowym filmem „Avatar” Jamesa Camerona.
Stereoskopia to technika prezentowania obrazu trójwymiarowego, naśladująca widzenie przestrzenne, czyli uwzględniająca głębię obrazu i rozmieszczenie przedmiotów w przestrzeni. Przestrzenne widzenie jest możliwe dzięki synchronizacji w mózgu dwóch obrazów: widzianych pod nieco innym kątem, niezależnie przez prawe i lewe oko. Ten fakt wykorzystuje stereoskopia –do widza przesyłane są dwa obrazy tej samej rzeczywistości: oddzielny dla prawego i lewego oka. Ta technika obrazowania znana jest od XIX wieku. Początkowo wykorzystywano ją w fotografii i druku, w wieku XX zaś powstały pierwsze stereoskopowe obrazy ruchome. Reklama CYFRY+ to pierwszy stereoskopowy spot zrealizowany w Polsce, który wyemitowany będzie w kinach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.