dodano: 2010-01-04 16:34 | aktualizacja:
2010-01-04 16:38
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przedłużonej ofercie promocyjnej towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i Internecie.
Świąteczna promocja CYFRY+ okazała się dużym hitem, dlatego zdecydowaliśmy się ją przedłużyć. Chcemy maksymalnie wykorzystać efektywność kampanii i zaproponować tę cieszącą się duża popularnością ofertę tym, którzy nie zdążyli jeszcze z niej skorzystać – powiedział Grzegorz Bruski, Dyrektor sprzedaży i logistyki CANAL+ Cyfrowy.
Abonenci, którzy zdecydują się na pakiet
Prestiżowy+ lub Prestiżowy HD+ i 24-miesięczną umowę zyskują w promocji: 2
3-calowy telewizor LG Full HD za 1 zł, zestaw CYFRA+
Multiroom gratis przez cały okres minimalny umowy, abonament za pół ceny przez 11 miesięcy, opcję CANAL+ za pół ceny nawet przez 2 lata, opcję HBO i usługę HBO Digital gratis przez 5 miesięcy, a opcja Filmbox oraz wszystkie kanały HD gratis przez cały okres minimalny umowy. W styczniowej promocji CYFRA+ proponuje, oprócz 24-miesięcznego minimalnego czasu trwania umowy, również kontrakty 18 i 13-miesięczne. Wysokość rabatów, z których korzystają abonenci, zmienia się w zależności od czasu trwania umowy promocyjnej i wybranego pakietu. Dodatkowe rabaty zyskują ci, którzy zamówią CYFRĘ+ przez Internet. Szczegóły oferty dostępne są na dedykowanej promocji stronie internetowej
www.cyfraplus.pl.
Promocja dotyczy również dekoderów. W opcji na sprzedaż można kupić dekoder Sagem SD już za symboliczny grosz, a w opcji wynajmu skorzystać z 50-proc. rabatu przez okres minimalny umowy na dekodery PVR: najnowszy Pace PVR HD z pamięcią 500 GB lub Philips PVR HD.
Styczniową promocję wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVN, Polsat, TVP INFO) oraz w Internecie. Spot telewizyjny nawiązuje do poprzednich odsłon kampanii. Tym razem w koncepcie kreatywnym wykorzystano fakt, że w niektórych regionach kraju święta obchodzi się w styczniu. Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action, planowanie mediów powierzono domowi mediowemu MPG.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.