dodano: 2010-04-20 08:43 | aktualizacja:
2010-04-21 23:13
autor: Anita Dąbek |
źródło: TVN/media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wynika z tego, że w ciągu pierwszy trzech miesięcy 2010 roku, platforma n (post-paid) pozyskała 32 tys. nowych abonentów (692 tys. na koniec 2009 roku). Natomiast, liczba użytkowników
Telewizji na Kartę (pre-paid) wzrosła o 45 tys. z 262 tys. na koniec 2009 roku.
|
I kw. 2010 |
IV kw. 2009 |
Zmiana |
Platforma n |
724 tys. |
692 tys. |
+32 tys. |
TNK |
307 tys. |
262 tys. |
+45 tys. |
Razem |
1,031 mln |
954 tys. |
+77 tys. |
Z kolei, przychody Grupy TVN za I kwartał 2010 roku wyniosły
548 mln zł (wzrost o 26 proc. w porównaniu do stanu sprzed roku), a wartość EBITDA
98 mln zł (spadek o 51 proc. w porównaniu do 31 marca 2009 roku).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.