dodano: 2010-05-26 18:48 | aktualizacja:
2010-05-27 13:07
autor: Anita Dąbek |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
To jedyne w Polsce wydarzenie gromadzące, pod jedną marką większość dostępnych na platformie polskim rynku kanałów telewizyjnych. Dzięki temu na miasteczku
można z bliska obejrzeć świat telewizji, spotkać się z jej gwiazdami, poznać najnowsze technologie telewizyjne (i nie tylko). Ale przede wszystkim jest to doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu.
Twórcy miasteczka przygotowali wiele atrakcji dla całej rodziny: od doskonałych filmów familijnych i seriali - takich jak
„Artur i zemsta Maltazara”, „Podróż na księżyc”, „Dr House” czy klasyczna międzypokoleniowa kreskówka
„Wilk i Zając” - pokazywanych w specjalnie zbudowanym kinie plenerowym w którym prezentowane będą pozycje z repertuaru
nFilmHD, MGM HD, Wojna i Pokój, HBO, AXN, PictureBox, nSeriale czy Premiery VOD - przez interaktywne graffiti, spotkania z bohaterami popularnych kreskówek (znanych m.in. z anteny Cartoon Network czy Boomerang), aż po zorganizowane przez
ESKA.TV i VIVA koncerty gwiazd polskiej sceny muzycznej, takich jak Monopol, Candy Girl i Mrozu zaproszonych przez kanał ESKA.TV, czy unikalna możliwość wypróbowania swoich sił w roli komentatora sportowego (zaoferowana przez kanał nSport).
Nie zabraknie również okazji do spotkania z gwiazdami programów telewizyjnych
„You Can Dance” czy „Mam Talent”. Telewizyjne miasteczko n to także doskonała okazja do spotkania innych postaci znanych z anteny stacji TVN. Doskonałą rozrywkę zapewnią również znane z anteny Comedy Central
kabarety, a razem ze stacją
ESPN America zgłębić będzie można sekrety
hokeja, baseballu czy futbolu amerykańskiego. Kanał
Da Vinci Learning pomoże poznać tajemnice Wszechświata dzięki swoim szalonym naukowcom i ich zwariowanym eksperymentom, a popularny
Nick poda pomocną dłoń wszystkim chętnym do nauki tańca.
Z kolei kanały
Disney Channel i Disney XD wszystkich miłośników mocnych wrażeń zapraszają na przygodę z
zorbingiem, próbę sił na niezwykłym symulatorze surfingu a także do jedynego w swoim rodzaju magicznego kącika. Razem z kanałem
BBC HD będzie można – śladami
Robin Hooda – zbadać swoje łucznicze umiejętności, a kanał
Universal Channel wszystkim chętnym zademonstruje na czym polega prawdziwy makijaż filmowy. Kanał
FOX Life zaprosi za kulisy kultowego serialu
„Gotowe na wszystko”, a przeznaczony specjalnie dla najmłodszych widzów kanał
Baby TV zaprosi swoich widzów na seans malowania buziek. Kanał
Discovery Historia podejmie z kolei niezwykłą próbę zbudowania Królowej Bony z materiałów dostępnych w każdym gospodarstwie domowym, a portal
Onet zdradzi sekrety speed datingu tudzież gier video.
A wszystko to to zaledwie kilka spośród tysięcy atrakcji, które czekają na odwiedzających telewizyjne miasteczko n. Ponadto w czasie miasteczka skorzystać będzie można z atrakcyjnych promocji telewizji nowej generacji n, przygotowanej specjalnie dla rodzin z dziećmi. Do wszystkich zestawów kupionych na miasteczku dołączony będzie niezwykły wyjątkowy i kolorowy pilot do kanałów dziecięcych, dzięki któremu oglądanie telewizji jest dla jej najmłodszych telewidzów bezpieczniejsze niż kiedykolwiek
W czasie miasteczka zapoznać się będzie można też z najnowszymi osiągnięciami techniki telewizyjnej, poznać z pierwszej ręki
możliwości dekoderów telewizji nowej generacji n i telewizji na kartę HD a także wziąć udział wielkim miasteczkowym konkursie w którym – obok setek nagród –
wygrać można dwuosobowy wyjazd do Parku Rozrywki Universal Studio w Hollywood (ufundowany przez Universal Channel) oraz supernowoczesny
telewizor Samsung LED TV 52” ufundowany przez partnera technologicznego miasteczka, firmę
Samsung.
Tegoroczna edycja telewizyjnego miasteczka n, to już trzecia edycja tej niezwykłej imprezy. Jej dwie poprzednie edycje zorganizowane na Polach Mokotowskich i Kępie Potockiej przyciągnęły dziesiątki tysięcy odwiedzających. W tym roku miasteczko powstanie na w
żoliborskim parku Kępa Potocka, położonym zaledwie 5 minut od Placu Wilsona (z którego na teren miasteczka dojechać będzie można
specjalnym autobusem kanału KidsCo).
Patronami medialnymi wydarzenia są
TVN, TVN Warszawa, Multikino, Onet, Radio Zet, Radio Plus oraz Gazeta Wyborcza, a jego partnerami są m.in.
Dzielnica Żoliborz, Policja, Legia, i restauracja Belvedere.
Telewizyjne miasteczko n - już 30 maja 2010 roku od godziny 10:00.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.