dodano: 2010-06-15 11:36 | aktualizacja:
2010-06-17 12:08
autor: Anita Dąbek |
źródło: broadbandtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizor jest preferowanym wyborem medialnym do oglądania VOD, z 95% wszystkich transakcji. Francuscy klienci bardziej wolą dzierżawę niż zakup tytułu. Trzy czwarte zamówień stanowią filmy, seriale i widowiska telewizyjne, co reprezentuje 5% rynku.
NPA poinformował, że liczba nowych filmów natychmiast dostępnych na rynku VOD wyniosła 81% więcej niż dwa lata temu. Od stycznia do maja 2010 r. 26% filmów zostało udostępnione w usłudze VOD podczas otwierania okna.
Badania pokazują również zwiększone zainteresowanie na catch-up TV, z czego magazyny o kulturze i społeczeństwie, informacje, sprawy bieżące, seriale i filmy dokumentalne są najbardziej popularne.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.