dodano: 2010-06-28 10:22 | aktualizacja:
2010-06-28 11:11
autor: Anita Dąbek |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Klient może liczyć między innymi na czasowe zawieszenie usług. Wystarczy, że zwróci się z taką prośbą lub innym wnioskiem pozostającym w związku z powodzią. Sprzedawca punktu po otrzymaniu wymaganych dokumentów od poszkodowanego klienta, przekazuje je listem, faksem lub mailem do Biura Obsługi Klienta.
Nie mamy informacji jak w stosunku do powodzian zachowują się pozostałe platformy cyfrowe - Cyfrowy Polsat, CYFRA+ i TP, ale możliwe, że ich przedstawiciele odezwą się w tej sprawie do redakcji SAT Kuriera.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.