reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Platforma n: wdrożenie procedury powodziowej

dodano: 2010-06-28 10:22 | aktualizacja: 2010-06-28 11:11
autor: Anita Dąbek | źródło: n.pl

Neovision Abonenci telewizji n, którzy zostali dotknięci przez powódź, mogą skorzystać z procedury postępowania reklamacyjnego. W tym celu klient powinien przedstawić w punkcie sprzedaży poświadczenie zalania nieruchomości/utraty mienia, wystawione przez organizację samorządową bądź organ służb oraz pismo reklamacyjne, opisujące skutki powodzi i oczekiwania abonenta wobec ITI Neovision.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Klient może liczyć między innymi na czasowe zawieszenie usług. Wystarczy, że zwróci się z taką prośbą lub innym wnioskiem pozostającym w związku z powodzią. Sprzedawca punktu po otrzymaniu wymaganych dokumentów od poszkodowanego klienta, przekazuje je listem, faksem lub mailem do Biura Obsługi Klienta.

Nie mamy informacji jak w stosunku do powodzian zachowują się pozostałe platformy cyfrowe - Cyfrowy Polsat, CYFRA+ i TP, ale możliwe, że ich przedstawiciele odezwą się w tej sprawie do redakcji SAT Kuriera.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja n


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ ZERO 4K

Vu+ ZERO 4K - najtańszy odbiornik Ultra HD od koreańskiego...

649 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ DUO 4K SE S2X FBC

Vu+ DUO 4K SE - najnowszy odbiornik Ultra HD 4K...

1 690 zł Więcej...