Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Irdeto systemy płatności i obsługi klienta stanowią integralną część naszej strategii zachęcenia nowych i utrzymania klientów na coraz bardziej konkurencyjnym rynku Norweskim. Nowe rozwiązania zapewniają nam elastyczność oraz możliwość szybkiego reagowania na potrzeby naszych klientów zarówno teraz jak iw przyszłości - powiedział Kjell Hammer, wiceprezes i dyrektor ds. informatycznych, GET.
-
Rynek się obecnie zmienia np. coraz więcej odbiorców o różnych preferencja mieszka pod tym samym adresem. Poprzez wspieranie elastycznych modeli wyceny Irdeto pozwala operatorom łatwiej dostarczyć treści dla konsumentów, przedsiębiorstw i wielu różnych klientów lokalu mieszkalnego - powiedział Brian Forssman, wiceprezes działu Business Support Systems w Irdeto (BSS).
Zgodnie z analizą ABI Research, światowy rynek płatnej telewizji wzrośnie z 672 mln do 846 mln abonentów (4,7% CAGR) w latach 2009 i 2014 i telewizja kablowa pozostanie największym rynkiem.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.