dodano: 2010-09-16 10:33 | aktualizacja:
2010-09-16 17:19
autor: Anita Dąbek |
źródło: adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zdaniem grupy doradczej, termin powinien zostać ustalony w momencie, gdy w kraju
30% słuchaczy będzie korzystało z analogowego radia, a nie
50%.
-
Ze względu na powolne tempo zwiększania się popytu, niedorzeczne jest oczekiwanie, że pozostałe 50 proc. przejdzie na cyfrowe radio w okresie dwóch lat - mówi raport, dodając, że grupa jest zaniepokojona faktem, że branża może używać marketingu do „wpychania” konsumentom odbiorników cyfrowych. Grupa skrytykowała także
Digital Radio UK za działania marketingowe, które, zdaniem CEG, wprowadzają w błąd słuchaczy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.