reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Irdeto o telewizji społecznościowej

dodano: 2010-09-23 14:47
autor: Anita Dąbek | źródło: Irdeto

Moduł Irdeto Smit CI Firma Irdeto oświadczyła, że w obliczu zaostrzającej się nieustannie konkurencji najważniejszym czynnikiem wpływającym na zdobywanie nowych źródeł przychodu przez operatorów płatnej telewizji i utrzymywanie stałych klientów będzie telewizja społecznościowa, zwana również telewizją osobistą. Odbiorcy spędzają coraz więcej czasu, oglądając jednocześnie w domach telewizję i korzystając z Internetu. Dostawcy treści stają zatem przed szansą dostosowania przyszłych rekomendacji do indywidualnych preferencji odbiorców oraz rozpoznawania nadchodzących trendów w zakresie popularności treści.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wykorzystując zalety internetowych platform społecznościowych i urządzeń podłączonych do Internetu, operatorzy będą mogli jeszcze skuteczniej spieniężać posiadane aktywa poprzez umożliwienie klientom połączenia aktywności społecznościowej z nawykami oglądania telewizji.

Jak wynika z analiz firmy Gartner, sieci społecznościowe stanowią najważniejszy, a jednocześnie w dalszym ciągu niewykorzystany w pełni aspekt procesu marketingu medialnego. Jednocześnie większość konsumentów podczas podejmowania decyzji o zakupie w pewnym stopniu kieruje się opiniami innych członków sieci. Odnajdywanie i kierowanie tego typu informacji z powrotem do punktu decyzji o zakupie, programowania i marketingu umożliwi nieprzerwane zwiększanie poziomu zadowolenia klientów, co nie pozostanie bez wpływu na zwiększenie przychodów.

Konsumenci w coraz większym stopniu poszukują obecnie treści i rekomendacji na osobistych kanałach, które obdarzają zaufaniem, co sprawia, że platformy społecznościowe zaczynają wypierać tradycyjne elektroniczne informatory telewizyjne – zauważa Daniel Thunberg, Marketing Vice President w Irdeto. – Operatorzy powinni wykorzystać szanse, jakie stawia przed nimi odmieniona, oparta na rekomendacjach innych użytkowników widownia. Zwłaszcza w obliczu stale rosnącej konkurencji na rynku, na którym takie serwisy jak Google TV czy YouTube oferują odbiorcom interaktywny i społecznościowy sposób korzystania z telewizji – dodaje.

W obecnym świecie, nazwanym przez Irdeto Media 3.0, dostawcy treści są zmuszeni zapewniać maksymalnie spersonalizowaną i indywidualną ofertę dla różnego typu odbiorników, gdyż tego właśnie oczekują teraz konsumenci. Irdeto pomaga swoim klientom w realizacji oczekiwań odbiorców, oferując rozwiązania z zakresu bezpiecznego zarządzania treściami, które umożliwiają wykorzystywanie zarówno treści jak i opracowanych indywidualnie interfejsów rekomendacji API. Umożliwia to opracowywanie zindywidualizowanej oferty opartej na wzorcach zachowań użytkownika.

Podczas targów IBC2010 Irdeto połączył siły z Bluestreak Technology, liderem w zakresie dostarczania bogatych treści medialnych do urządzeń wbudowanych, APRICO Solutions, najważniejszym dostawcą technologii rekomendacji i targetingu oraz Axel Springer Digital TV Guide, największym ekspertem w dziedzinie elektronicznych przewodników telewizyjnych, doradztwa redakcyjnego i targetowanych usług reklamowych. Zadaniem zespołu będzie zademonstrowanie operatorom, w jaki sposób mogą szybko tworzyć możliwości interaktywnego korzystania z telewizji i optymalizować je dla poszczególnych urządzeń. W czasie demonstracji zaprezentowana została nowa interaktywna telewizja społecznościową, będąca połączeniem telewizji z urządzeniami podłączonymi do sieci, jak iPad czy dekodery. Demonstrując sposób tworzenia spersonalizowanych kanałów telewizyjnych dla konsumentów w oparciu o ich własne wzorce oglądania telewizji, Irdeto ułatwia wymianę rekomendacji oraz interakcję w czasie rzeczywistym w grupie znajomych lub w obrębie społeczności. Użytkownicy mogą komunikować się ze sobą podczas oglądania telewizji za pomocą urządzeń podłączonych do sieci, dekoderów, urządzeń typu Over the top oraz urządzeń hybrydowych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Systemy kodowania


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

599 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...