dodano: 2010-09-30 15:55 | aktualizacja:
2010-09-30 15:59
autor: Anita Dąbek |
źródło: n.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Specjalna, jesienna oferta przygotowana dla przyszłych abonentów telewizji nowej generacji n obejmuje wszystkie dostępne w ofercie n pakiety tematyczne tj.:
-
pakiet informacja i rozrywka – 20 kanałów TV,
-
pakiet hity filmowe – 12 kanałów TV,
-
pakiet sport i motoryzacja – 9 kanałów TV,
-
pakiet kultura, nauka i świat - 10 kanałów TV,
-
pakiet dzieci – 9 kanałów TV,
-
pakiet style moda muzyka – 14 kanałów TV,
czyli
74 kanały telewizyjne w języku polskim za jedyne
54 złote miesięcznie, w tym aż
13 kanałów High Definition bez dodatkowych opłat i
z dekoderem HD za 0 złotych.
Kreację kampanii telewizyjnej i radiowej przygotowała
agencja PZL. Za kreację kampanii w internecie odpowiedzialna jest
agencja NEXT. Planowanie i zakup mediów należał do
Domu Mediowego STARCOM. Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizje ogólnopolskie, kanały tematyczne, stacje radiowe m.in.
RMF FM oraz portale internetowe.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.