dodano: 2010-11-17 13:01 | aktualizacja:
2010-11-17 14:42
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Cinemax
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania telewizyjna obejmuje promocję w Cinemax i w HBO, oraz kampanie spotowe w AXN, TVN, TVN Style, TVN 24, CNBC Biznes, Polsat Film oraz n sport.
Spoty radiowe z udziałem Bogusława Lindy pojawią się w RMF FM, Radiu ZET, Trójce, Czwórce, TOK FM, Radiu Roxy, Radiu Złote Przeboje oraz w Esce.
Kampania internetowa zaplanowana została na stronach filmowych i telewizyjnych WP.pl, Onet.pl, Interia.pl i Gazeta.pl, a także na stopklatce, filmwebie, popcorner.pl, na Facebooku i w wyszukiwarce Google.
Kampania potrwa od 18 listopada do 12 grudnia 2010 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.