W dniach 12-19 stycznia br. platforma n prowadzi prace mające na celu udoskonalenie Systemu Obsługi Klienta. Będzie to skutkowało zaoferowaniem usługi nMultiroom HD także dotychczasowym abonentom telewizji n, oraz umożliwianiem zakupu usługi mobilnego dostępu do Internetu Orange Free. Przypomnijmy, że do tej pory z usługi Multiroom HD mogli korzystać tylko nowi klienci, podpisujący umowę z operatorem. Standardowa opłata miesięczna za usługę wynosi 20 zł.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Twoja satysfakcja z naszych usług jest dla nas najważniejsza. Dlatego w dniach 12-19 stycznia br. planujemy prace mające na celu udoskonalenie Systemu Obsługi Klienta. Jednocześnie zapewniamy, że powyższe działania nie będą miały wpływu na odbiór kanałów telewizyjnych.
Uprzejmie przypominamy, że standardowy kod PIN w Państwa dekoderze to 1234.
Dołożymy wszelkich starań, aby proces modernizacji był jak najmniej uciążliwy, jednakże zwracamy uwagę, że mogą wystąpić przejściowe trudności w dokonywaniu modyfikacji ofert, z których Państwo aktualnie korzystacie.
Jeśli planujecie Państwo zmiany w ramach posiadanej oferty prosimy o dokonywanie ich przed 12 stycznia 2011 r. Abonentów, którzy rozważają zamówienie kolekcji nSeriale, kolekcji Picture Box, bądź kolekcji FunVOD oraz opcji dodatkowych i pakietów prosimy o dokonanie aktywacji przed 12 stycznia br. Kolejne zamówienia będą realizowane po 19 stycznia br.
Tych z Państwa, którzy korzystają z oferty wypożyczalni VOD zapewniamy, że na realizację zamówień dokonanych przed 12 stycznia br. modernizacja Systemu Obsługi Klienta nie będzie miała wpływu.
Jednocześnie informujemy, że w dniach 12-19.01.2011 r. w razie pojawiających się ograniczeń, wynikających z modernizacji Systemu Obsługi Klienta, wszelkich zmian będzie można dokonać w formie listownej. Listy prosimy przesyłać na adres:
Biuro Obsługi Klienta
Ul. Josepha Conrada 37
31-357 Kraków
W treści listu prosimy zaznaczyć, iż zmiana dotyczy modyfikacji oferty na skutek ograniczeń w dostępności Systemu Obsługi Klienta. Za datę zgłoszenia modyfikacji oferty będziemy przyjmować datę nadania listu w placówce pocztowej.
Czas możliwych ograniczeń Systemu Obsługi Klienta może ulec zmianie, o czym będziemy informować na bieżąco na naszej stronie internetowej www.n.pl.
Z góry dziękujemy za Państwa wyrozumiałość i wierzymy, że pozytywnie ocenią Państwo wprowadzone dla Was zmiany.
Krzysztof Lewiński
Dyrektor ds. Zarządzania Relacjami z Klientem
ITI Neovision Sp. z o. o.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.