dodano: 2011-02-02 13:00 | aktualizacja:
2011-02-02 13:30
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: TOYA
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Paul Robinson, dyrektor generalny KidsCo powiedział: -
Polska staje się dojrzałym rynkiem o bardzo dużym znaczeniu dla całej branży telewizyjnej, w tym również dla KidsCo. Dbając o dystrybucję kanału w Polsce, zdecydowaliśmy się na współpracę z operatorem telewizji kablowej TOYA, co było dla nas naturalnym wyborem. Po udanym wprowadzeniu oferty programowej Kidsco do darmowej usługi VoD (wideo na życzenie) w sieci TOYA, już dziś cieszymy się na dalszą współpracę z tym operatorem. Wraz z dalszym rozwojem kanału planujemy również poszerzenie dystrybucji KidsCo na nowe platformy w Polsce.
Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny TOYA dodał: -
Z radością przedłużamy umowę z KidsCo – kanałem, który zdobył serca wielu młodych widzów w Polsce. Rodzice wielokrotnie zwracali uwagę, że wysoka jakość programów KidsCo jak i brak przemocy, skłoniły ich do wyboru tej stacji spośród innych kanałów dla dzieci. Starania KidsCo, aby zapewnić młodym widzom wysokiej klasy rodzinną rozrywkę i edukację, to główny powód, dla którego kontynuujemy naszą współpracę i cieszymy się na myśl o wprowadzeniu programów KidsCo na nowe platformy cyfrowe.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.