reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Vectra wybiera rozwiązanie Comarch BSS

dodano: 2011-03-31 10:32 | aktualizacja: 2011-03-31 11:54
autor: Anita Dąbek | źródło: Vectra

Vectra Polski operator Vectra wybrał Comarch BSS jako główną platformę dla bilingu, zarządzania relacjami z klientem, portalu self care oraz automatyzacji pracy zespołów w terenie. Większość operatorów kablowych działa obecnie w modelu multi-play, a zarządzanie dużą liczbą produktów i usług oferowanych w pakietach stanowi dla tej branży istotne wyzwanie. Dodatkowo duża liczba kanałów sprzedaży i obsługi klientów wymaga sprawnego zarządzania katalogiem produktów dostępnym dla różnych typów działań sprzedażowych - m.in. CSR, self care czy e-commerce.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Konkurencja na rynku telekomunikacyjnym mobilizuje nas do skracania czasu wprowadzania nowych usług. Dlatego, z punktu widzenia technologii, tak istotne jest posiadanie platformy BSS nowej generacji. Ułatwia ona bowiem zwiększanie przewagi konkurencyjnej, dając możliwość dostarczania w krótkim czasie  innowacyjnych, często spersonalizowanych usług.  Jeśli zaś chodzi o biznesowy punkt widzenia, to wierzymy, że nowe rozwiązania pomogą nam podnosić jakość obsługi klienta. Pierwszy etap wdrożenia upewnił mnie, że rozwiązania Comarch spełnią oba nasze oczekiwania - techniczne i biznesowe. Dzięki nim staniemy się jeszcze mocniejszym graczem na rynku operatorów multi-play w Polsce – mówi Tomasz Żurański, Prezes Zarządu Vectra SA.

Rozpoczęte w Vectra wdrożenie obejmuje: Convergent Billing, Customer Management, Self Care, Central Product Manager, Billing Mediation oraz Field Service Management. Wszystkie te produkty wchodzą w skład nowoczesnej platformy Comarch BSS Suite, której najnowsza wersja została zaprezentowana klientom na początku tego roku.

Piotr Piątosa, Wiceprezes i Członek Zarządu, Dyrektor Sektora Telekomunikacji Comarch SA wyjaśnia: Jednym z najbardziej zaawansowanych elementów wdrażanych w Vectra S.A. jest Comarch Central Product Manager, który ułatwia konfigurację ofert, dedykowanych konkretnym regionom lub kanałom sprzedaży. Definiowanie ofert w jednym miejscu pozwala na znaczne skrócenie procesu tworzenia nowych produktów oraz obniżenie kosztów. Dla tak wymagających klientów jak Vectra, ważne jest również posiadanie rozwiązania Business Process Management ułatwiającego elastyczną konfigurację procesów biznesowych, jak również ewentualne zmiany w konfiguracji w przyszłości.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii TV kablowa w Polsce


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 5-7/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-7/2023

12 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...