dodano: 2011-04-12 16:46 | aktualizacja:
2011-04-12 17:00
autor: Anita Dąbek |
źródło: Nagra
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
To kamień milowy dla firmy i pokazuje nasze zaangażowanie w regionie Ameryki Południowej - powiedział Tom Wirth, starszy wiceprezes Nagra Americas. -
Naszą misją jest umożliwienie usługodawcom dostarczania atrakcyjnych i wysokiej jakości programów dla ich widzów, a także pomoc w rozwijaniu ich działalności i przygotowaniu na usługi nowej generacji w miarę wzrostu popytu ze strony konsumentów.
Technologia otwartego systemu Nagra pozwala południowoamerykańskim dostawcom na zaoferowanie abonentom rozszerzonych i zaawansowanych usług telewizji cyfrowej.
Nagra jest obecna w Ameryce Południowej od 1990 roku. Klientami firmy są m.in.:
American Movil, Embratel, Net Servicos, Oi TV, TVA, TV Globo, CTBC i Telefonica.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.