reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg




29.07 wystartuje T-Mobile Ekstraklasa

dodano: 2011-07-22 09:48 | aktualizacja: 2011-07-22 15:46
autor: Janusz Sulisz | źródło: T-Mobile

T-Mobile Eksraklasa T-Mobile Ekstraklasa – tak na mocy umowy pomiędzy Ekstraklasą SA a Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o. o. będą nazywały się rozgrywki Ligi Zawodowej Piłki Nożnej od najbliższego sezonu. Umowa została zawarta na 2 lata. W ramach umowy logo sieci T-Mobile zostało integralną częścią znaku graficznego T-Mobile Ekstraklasy. T-Mobile będzie również obecny na strojach wszystkich piłkarzy występujących w najwyższej klasie rozgrywek piłki nożnej, a także na bandach okalających murawę, stadionach, ściankach sponsorskich i innych elementach infrastruktury.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zaangażowanie w wydarzenia sportowe jest jedną z podstawowych aktywności sponsoringowych i społecznych, jakie podejmuje T-Mobile na świecie, a teraz również w Polsce. – To dla nas powód do dumy, że możemy aktywnie się zaangażować w promowanie i rozwój najpopularniejszej w Polsce dyscypliny sportu. W tym celu wykorzystamy posiadane technologie, a także będziemy realizować przygotowywane programy – mówi Grzegorz Bors, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży PTC – T-Mobile stawia na zdrową rywalizację i fair play zarówno wśród zawodników, jak i szeroko rozumianej rzeszy kibiców piłki nożnej. Chcemy, aby każdy, kogo interesuje piłka nożna miał możliwość przeżywania niezwykłych emocji i dzielenia się nimi z rodziną i przyjaciółmi podczas meczów T-Mobile Ekstraklasy – dodaje Grzegorz Bors.

Zgodnie z umową część środków finansowych, jakie wniesie T-Mobile na rzecz Ekstraklasy i jej klubów zależeć będzie od czynników takich jak: popularność rozgrywek czy wizerunek Ligi. – Cieszę się, że będziemy mogli budować i rozwijać piłkarską Ligę Zawodową z tak potężnym i doświadczonym sponsorem – mówi Andrzej Rusko, Prezes Zarządu Ekstraklasy SA.

Sieć T-Mobile, niezależnie od działań typowo sponsoringowych zamierza aktywnie włączyć się w promowanie piłki nożnej i rozgrywek T-Mobile Ekstraklasy, wykorzystując nowoczesne technologie. T-Mobile planuje umożliwić kibicom lepszy dostęp do informacji i materiałów poświęconych futbolowi. – Jestem przekonany, że T-Mobile Ekstraklasa to nie tylko zmiana w nazwie rozgrywek. Tę współpracę rozpoczynamy po to, by rozgrywki Ligi Zawodowej były jeszcze ciekawsze i barwniejsze, by rosły w siłę w każdym ich aspekcie. Nasze plany zakładają długofalową realizację wielu wspólnych projektów. Nie chcemy ograniczać się tylko do działań wynikających z umowy sponsorskiej – ocenia Andrzej Rusko.

Wszystkie mecze będzie można oglądać w kanale CANAL+ Sport/CANAL+ Sport HD.

1. kolejka Ekstraklasy

29 lipca (piątek)

ŁKS Łódź – Lech Poznań 18:00
Polonia Warszawa – Lechia Gdańsk 20:30

30 lipca (sobota)

Cracovia – Korona Kielce 13:30
Ruch Chorzów – PGE GKS Bełchatów 15:45
Widzew Łódź – Wisła Kraków 18:00

31 lipca (niedziela)

Śląsk Wrocław – Górnik Zabrze 14:30
Legia Warszawa – KGHM Zagłębie Lubin 17:00

1 sierpnia (poniedziałek)

Podbeskidzie Bielsko-Biała – Jagiellonia Białystok 18:30


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Piłka nożna


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...