dodano: 2011-07-28 15:27 | aktualizacja:
2011-07-28 15:58
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
–
Złoty Laur Klienta to nagroda prestiżowa i szczególnie cenna, gdyż przyznają ją sami konsumenci. A to ich zdanie ma dla nas kluczowe znaczenie. To wyróżnienie potwierdza silną pozycję rynkową CYFRY+, dużą rozpoznawalność marki, a przede wszystkim wysoką ocenę naszej oferty wśród aktualnych i potencjalnych klientów – powiedziała Beata Mońka, Prezes spółki CANAL+ Cyfrowy, operatora CYFRY+. –
Ta nagroda to dla nas także duże zobowiązanie i mogę zapewnić, że nie będziemy ustawać w wysiłkach, aby nasi klienci byli z nas wciąż, i coraz bardziej, zadowoleni – dodała Mońka.
Organizatorem ogólnopolskiego projektu konsumenckiego „Laur Klienta” jest dodatek do dziennika „Rzeczpospolita” pt.
„Rzecz o biznesie”. Coroczny, zakrojony na szeroką skalę plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są najpopularniejsze w swojej grupie. W każdej kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie min 800 respondentów. Głosowanie odbywa się drogą telefoniczną i internetową.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.