dodano: 2011-09-01 16:20 | aktualizacja:
2011-09-01 16:25
autor: Anita Dąbek |
źródło: C+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na indywidualne potrzeby klientów oferując unikalny kontent w konkurencyjnych cenach. Dlatego od 2 września zaproponujemy szereg zmian. Wśród nich jedyny na rynku zestaw wszystkich dostępnych w Polsce kanałów premium - CANAL+ i HBO w bardzo atrakcyjnej cenie - powiedział Grzegorz Bruski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Komercyjnego spółki CANAL+ Cyfrowy.
-
Borys Szyc jest ikoną współczesnego polskiego kina, a do tego oczywiście naszym abonentem. Talent i profesjonalizm w połączeniu z barwną osobowością i poczuciem humoru doskonale wpisują się w wartości marki CYFRA+. Dlatego z przyjemnością zaprosiliśmy go do współpracy - mówi Jan Wykrytowicz, p.o. Dyrektora Działu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy. -
Szyc zna nasz produkt, więc nic dziwnego, że od rewelacyjnej oferty CYFRY+ nie jest w stanie oderwać go nawet piękna kobieta, o czym będzie można się przekonać w spocie reklamującym pakiet CANAL+ HBO Superpremium - dodaje Wykrytowicz.
Zmienią się także zawartość i nazwy obecnych multipakietów oraz zestawów telewizji na kartę. Nowy multipakiet o nazwie
CANAL+ PREMIUM w promocji już za
35 zł miesięcznie będzie zawierał wszystkie kanały CANAL+, również w wersji HD i serwis VoD - CANAL+ NA ŻYCZENIE, a CANAL+ HBO PREMIUM w promocyjnej cenie
62 zł miesięcznie, wszystkie stacje z rodziny CANAL+ i HBO, w tym w wersji HD, oraz serwisy CANAL+ NA ŻYCZENIE i HBO Seriale.
Nowe pakiety pre-paid to
CANAL+ START Pre-paid i CANAL+ KOMPAKT Pre-paid, odpowiednio za
299 zł za 6 miesięcy oraz
499 zł za 6 miesięcy. Oba zestawy telewizji na kartę to odpowiedniki sprzedawanych w ofercie abonamentowej pakietów CANAL+ START i CANAL+ KOMPAKT.
Kreację i strategię kampanii reklamowej wspierającej zmiany w ofercie sprzedażowej CYFRY+ przygotowała agencja Change Integrated we współpracy z działami Marketingu i Grafiki spółki CANAL+ Cyfrowy. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.