dodano: 2011-10-19 20:58 | aktualizacja:
2011-10-20 10:29
autor: Janusz Sulisz |
źródło: HBO Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Program społeczny
„AXN. Nakręcamy wyobraźnię” otrzymał statuetką Tytanowego Oka w ramach VI edycji Festiwalu Kanałów Tematycznych w kategorii „Kampania promocyjna”. W ramach festiwalu nominowana do nagrody była również kampania HBO do serialu „Gra o tron”.
AXN. Nakręcamy wyobraźnię jest ogólnopolskim programem społecznym nastawionym na rozbudzenie kreatywności dzieci i młodzieży ze świetlic środowiskowych. Główną nagrodą, która w tym roku przypadła Młodzieżowemu Centrum Profilaktyki „Alternatywa” z Leszna, było przeobrażenie świetlicy zgodnie z marzeniami i życzeniami jej podopiecznych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.