dodano: 2002-10-16 13:35 | aktualizacja:
2002-10-16 13:35
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Zone Vision; www.romantica.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Agencja Ostra Delta jest międzynarodową firmą z siedzibą w Madrycie. Od 1988 roku współpracowała już z przeszło 60. stacjami telewizyjnymi na całym świecie w zakresie kreacji wizerunku.
Nowy wizerunek kanału Romantica ma być komuunikowany przez: kobiecość, różnorodność, przepych, przeznaczenie i miłość.
Grupa Zone Vision zdecydowała się stworzyć współczesny i uniwersalny wygląd kanału, dlatego zadanie to powierzyła agencji Ostra Delta.
Ostatnim sukcesem grupy Zone Vision jest wprowadzenie kanału Romantica na rynek litewski - do największego nadbałtyckiego operatora kablowego INIT. Ten kontrakt doda kanałowi kolejnych 65 tys. abonentów. Program będzie nadawany od 6 rano do 2 w nocy w pełnej wersji językowej.
Dodatkowo, aby uatrakcyjnić ramówkę kanału Romantica, Grupa Zone Vision prezentuje ekskluzywnie cztery nowe telenowele zrealizowane przez znanego producenta wenezuelskiego, firmę Venevision. „Zemsta 2” i „Krok do szaleństwa” nadawane będą od początku października, „Wojna kobiet” od listopada, a „Polowanie na milionera” od początku grudnia.
Kanał Romantica jest dostępny dla ponad 5 milionów abonentów w przeszło 26 krajach Europy, w tym w Polsce, Rosji, Chorwacji, Bułgarii, Rumunii, Grecji, Turcji, Czechach oraz na Węgrzech, Słowacji i Litwie. Romantica prezentuje najlepsze latynoamerykańskie telenowele. Historie nastrojowe, ale i dramatyczne, pełne pasji i zazdrości, zdrady i namiętności, stworzone dla prawdziwych romantyków. Tradycyjne tematy przedstawiane są w nowoczesny sposób tak, aby zadowolić nawet najwybredniejszych widzów.
Chris Wroński, Prezes Zone Vision Group powiedział:
"Jesteśmy zaszczyceni mogąc współpracować z największym operatorem kablowym w Regionie Nadbałtyckim. Cieszymy się z wprowadzenia kanału Romantica na Litwę. To jest nasza pierwsza inwestycja w tym kraju i jesteśmy przekonani, że pójdą za nią następne, umożliwiające nam wprowadzenie naszych pozostałych kanałów."
Jean de Vivie, Dyrektor Generalny Ostra Delta powiedział:
"Nasza współpraca z Zone Vision układała się niezwykle pomyślnie. Zadanie, które mieliśmy do wykonania zostało jasno sprecyzowane, ludzie z którymi pracowaliśmy byli otwarci na nowe pomysły i doskonale rozumieli potrzebę i rezultat zmiany wizerunku. Ta współpraca była po prostu marzeniem."
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.