Jak co roku, dziennik Rzeczpospolita opublikował Ranking Najcenniejszych Polskich Marek. TOYA po raz kolejny znalazła się wśród największych. TOYA, jako firma lokalna, może pochwalić się bardzo wysoką pozycją w ogólnopolskim rankingu. Wśród wszystkich operatorów kablowych zajęła 2. pozycję w kategorii prestiż marki i 3. w kategoriach: siła marki (to lepiej niż ogólnopolska marka Blueconnect lub Neostrada) i postrzegana jakość.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Największym jednak sukcesem jest ponownie bardzo wysoki wskaźnik referencji, czyli gotowość klientów do polecania marki innym użytkownikom. Tutaj TOYA wyprzedza wszystkich operatorów telekomunikacyjnych i jest na ósmym miejscu wśród wszystkich marek w rankingu.
Siła marki TOYA wciąż rośnie - wskaźnik wzrostu uplasował TOYA w pierwszej trójce wśród operatorów kablowych i na piątym miejscu wśród ogólnopolskich marek telekomunikacyjnych.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.