dodano: 2012-03-13 14:32 | aktualizacja:
2012-03-13 14:36
autor: Anita Dąbek |
źródło: UPC
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
UPC Polska, dzięki konsekwentnym inwestycjom w innowacyjność, od lat pełni rolę lidera i wyznacza trendy na konkurencyjnym telekomunikacyjnym rynku. Stałe podnoszenie jakości usług i budowa platformy wartościowej domowej rozrywki w oparciu o interaktywną telewizję cyfrową, superszybki internet i unikatowe taryfy telefoniczne, stało się wyróżnikiem oferty UPC. Swój sukces UPC zawdzięcza również otwartości na potrzeby klientów oraz budowie szczerej i trwałej relacji z konsumentami. W efekcie, każdego roku rośnie liczba najbardziej lojalnych klientów, którzy darzą spółkę zaufaniem i korzystają z dwóch lub trzech usług. Superbrand 2012 to wyraz uznania dla UPC, jako jednej z najsilniejszych marek konsumenckich w Polsce.
Organizator konkursu The Superbrands Ltd. podkreśla , że Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie i wypracowała niezwykle silną pozycję w swojej branży. O wyłonieniu lidera w dużej mierze decydują emocjonalne wartości związane z marką - Rada Marek Superbrand i grupa konsumentów brali pod uwagę jej rozpoznawalność, stały rozwój i budowanie pozytywnej relacji z klientami. Superbrand to projekt realizowany w ponad 85 krajach.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.