dodano: 2012-03-16 19:04 | aktualizacja:
2012-03-19 11:28
autor: lukas_k |
źródło: CYFRA+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W wiosennej ofercie promocyjnej nowi klienci otrzymują rabaty cenowe na wszystkie pakiety, korzystny 15-miesięczny okres umowy, dekoder HD za 0 zł, bądź terminal PVR za 5 zł miesięcznie, a także bezpłatny dostęp do muzycznego serwisu MOOD przez okres do 3 miesięcy. Abonenci pakietów CANAL+ Kompakt HD, CANAL+ Optimum HD i CANAL+ Superpremium HD mogą dodatkowo bezpłatnie korzystać z opcji Filmbox HD i Cinemax HD przez okres do 3 miesięcy, a klienci decydujący się na ofertę HBO HD, otrzymują dodatkowo również do trzech miesięcy bezpłatny dostęp do internetowego serwisu HBO GO.
Jednocześnie wciąż obowiązuje oferta bonusowa CYFRY+, w ramach której klienci pakietu CANAL+ Superpremium HD mogą kupić telewizor 3D firmy LG za złotówkę.
-
Wraz z rozpoczęciem wiosny startujemy z niezwykle silną promocją rabatową. Skonstruowaliśmy ją tak, by wszyscy nowi klienci na bardzo atrakcyjnych warunkach mogli korzystać z bogactwa oferty filmowej CYFRY+ i bezpłatnie zapoznać się z komercyjnymi usługami internetowymi dostępnymi w ramach serwisu CYFRA+ ONLINE - mówi Grzegorz Bruski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Komercyjnego spółki CANAL+ Cyfrowy.
Akcję promocyjną wspiera startująca 16 marca intensywna kampania reklamowa w telewizji, radiu i Internecie. W najnowszym spocie telewizyjnym po raz kolejny pojawi się doskonale już rozpoznawalna ikona marki CYFRA+, postać
Jedynego Takiego, któremu głosu użycza
Borys Szyc.
-
Dla większości konsumentów telewizja to dziś naturalny i oczywisty element ich codziennego życia. Trudno się bez niej obyć, trudno sobie wyobrazić jej brak. Komunikacja w najnowszej kampanii wykorzystuje to zjawisko – jej motywem przewodnim jest przysłowiowy „szlaban na telewizję”. Postać marki - Jedyny Taki – staje tym razem w obronie jednego z członków rodziny, któremu właśnie zabroniono oglądania telewizji - mówi Marek Staniszewski, Dyrektor Wykonawczy Pionu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy. -
Oferta filmowa CYFRY+ sprawia jednak, że tej wiosny wszelkie bariery i ograniczenia w dostępie do najlepszej telewizyjnej rozrywki i najwyższej filmowej jakości zostają skutecznie zlikwidowane - dodaje.
Kreację kampanii przygotował Dział Kreacji CANAL+ Cyfrowego, który w ostatnich miesiącach wzmocnił obszary kreacji, strategii i badań. Media zaplanował ZenithOptimedia Group.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.