reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

FOX promuje serial „Touch”

dodano: 2012-03-23 10:55
autor: lukas_k | źródło: FOX

FOX FOX rozpoczął promocję serialu Touch, którego 2-odcinkowa premiera odbędzie się w poniedziałek, 26 marca o godzinie 21:00 już 4 dni po premierze amerykańskiej.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania wspierająca premierę serialu potrwa miesiąc i została zaplanowana w telewizji, prasie oraz Internecie. Spoty reklamowe pojawią się na kanałach z portfolio FOX International Channels Poland: FOX, FOX Life, National Geographic Channel i Nat Geo Wild. Na kanałach TVN, TVN7 i Polsat zostały zakupione billboardy sponsorskie. Reklamy prasowe pojawią się w wybranych magazynach i prasie telewizyjnej: Activist, Exclusiv, Newsweek, Tele Tydzień, To&Owo, Fakt TV, oraz w branżowym magazynie Telekabel. W Internecie zaplanowano kampanię displayową obejmującą: onet.pl, wp.pl, Gadu-Gadu, Myspace, Last.fm, fdb.pl oraz serwisy Agory i pakiet sieci Arbomedia oraz reklamę  pre-roll w tvn player. Promocję serialu wspierają również działania SEM prowadzone w ramach Google oraz YouTube a także działania reklamowe w serwisie Facebook.

Serial Touch zadebiutuje w ponad 100 krajach równocześnie, dlatego też jego promocja poza kampanią lokalną opiera się również na zintegrowanej globalnej kampanii marketingowej w mediach społecznościowych. Touch to serial mówiący o tym, że wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni i skupia się na komunikacji ponad różnicami kulturowymi, językowymi oraz wyznaniowymi, dlatego na potrzeby jego promocji został stworzony specjalny globalny fanpage TOUCH ON TV, gdzie dla fanów, bez względu na ich narodowość, prowadzona jest komunikacja w ich języku. Po raz pierwszy na serialowej międzynarodowej stronie na portalu Facebook polscy widzowie będą mogli komentować i brać udział w życiu społeczności w języku polskim. Również na tym fanpage’u od 22 marca dla wszystkich fanów dostępne będą także aplikacje bazujące na motywach przewodnich serialu takich jak wzajemne powiązania, komunikacja, przeznaczenie, przypadek czy tajemnica. Każda z nich będzie w pełni dostępna w języku polskim. Jedną z nich będzie aplikacja - „Global Connections” dzięki której widzowie Touch z całego świata będą mogli publikować zdjęcia lub wideo, które kojarzą im się z serialem. Nagrodą będzie projekcja ich zdjęcia lub filmu na telebimie na Times Square w Nowym Jorku lub w czołówce finałowego odcinka serialu.

Ponadto, premierę serialu wspierają również działania z operatorami platform na których dostępny jest kanał FOX: Cyfrowym Polsatem oraz n. Aplikacje, które zostały przygotowane w ramach promocji, opierają się na motywie przewodnim serialu, mówiącym, że nasze życie jest częścią większej układanki.
Na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu umieszczona została aplikacja konkursowa, która polega na jak najszybszym ułożeniu  puzzli wideo. Konkurs potrwa 3 tygodnie i wspierany będzie w mediach wewnętrznych Cyfrowego Polsatu oraz stacji FOX.
Na stronie platformy n natomiast osadzona została gra pamięciowa (memory) polegająca na odnalezieniu 8 odpowiadających sobie par obrazków w jak najkrótszym czasie.
W obu konkursach na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.

Globalnym sponsorem serialu jest Unilever, który w Polsce przy okazji kampanii marketingowej serialu Touch wspiera markę Rexona.

Za strategię i kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX International Channels Poland, zaś za planowanie i zakup mediów dom mediowy Vizeum.

Touch to wyjątkowy, barwny serial, w którym nauka i duchowość łączą się z optymistycznym przesłaniem, iż wszyscy jesteśmy ze sobą wzajemnie powiązani - połączeni niewidoczną nicią, która wiąże nas z osobami, których życie dane jest nam zmienić lub na których los mamy wywrzeć wpływ. Głównym bohaterem serialu Touch jest Martin Bohm (Kiefer Sutherland), wdowiec i samotny ojciec, cierpiący z powodu niemożności nawiązania kontaktu ze swym niemym 11-letnim synem, Jake'em (David Mazouz). Po licznych nieudanych staraniach, by Jake mógł pozostać w szkole, Martina odwiedza Clea Hopkins (Gugu Mbatha-Raw), pracownica socjalna wysłana po to, by ocenić sytuację dziecka. Wszystko zmienia się, gdy Martin odkrywa, iż Jake posiada zdumiewające, genialne zdolności – umiejętność widzenia rzeczy, których nie może dojrzeć nikt inny oraz rozpoznawania prawidłowości, które wiążą ze sobą pozornie niepowiązane zdarzenia. Jake w istocie komunikuje się, lecz nie za pomocą słów, a liczb. Martin poznaje Arthura Dewitta (Danny Glover), profesora i eksperta ds. dzieci posiadających szczególne uzdolnienia dotyczące liczb. Teraz to do Martina należy odszyfrowanie znaczenia i związków liczb z postaciami, na których życie mają mieć wpływ.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle R 4K

Homatics Dongle R to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

249 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ ZERO rev.2 HEVC

Vu+ ZERO rev.2 - najnowszy odbiornik Vu+ na Linuksie z...

385 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R Plus 4K

Homatics BOX R Plus to najnowszy wzbogacony m. in. o...

599 zł Więcej...