dodano: 2012-03-23 11:39 | aktualizacja:
2012-03-23 14:34
autor: Janusz Sulisz |
źródło: parabola/adtv
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Firma Scripps Networks znana jest z produkcji własnych, oryginalnych programów o podróżach do dystrybucji w 91 krajach. Według Richard Wolfe, dyrektora Travel Channel Int. Ltd. firma Scripps Networks Interactive jest naturalnym partnerem dla Travel Channel.
Scripps Networks Interactive na nabycie TCI (Travel Channel Int. Ltd.) miałaby zapłacić
78 mln euro.Transakcja zostanie zakończona w drugim kwartale 2012 roku po uzyskaniu odpowiedniego pozwolenia od urzędów antymonopolowych.
Kupno Travel Channel nie powinno wpłynąć na polski rynek, co najwyżej stacja pojawi się w końcu w platformach w wersji HD, bo pokazywanie klimatu podróży w jakości SD już nie przystoi do liczby płaskich telewizorów HD w naszym kraju.
Niestety, ale kanał Travel Channel ma słabą oglądalność w Polsce - około 0,11%, stąd zapewne brak stacji w jakości HD w CYFRZE+ i Cyfrowym Polsacie. Włączony zaledwie w listopadzie 2011 roku do oferty Cyfrowego Polsatu i debiutujący w badaniach oglądalności Polsat Crime & Investigation Network, zanotował udział 0,13%. Jest więc wyżej niż obecne od dawna stacje Travel Channel i BBC Knowledge.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.